24 Ağustos 2010 Salı

tenisçilerin ilk new york anıları

Amerika Açık'ta ana tablo başlamasa da elemeler bu gece başlıyor. Turnuvanın düzenlendiği Flushing Meadows New York'ta. Bu koca ve ışıltılı şehir herkesi etkisi altına alıyor kesin. Birkaç tenisçinin New York'a ilk seyahatlarinden akıllarında kalanlar ise şöyle:


Çantalarımızı boşaltamadık çünkü otel odası o kadar küçüktü ki yatak neredeyse koridora taşmıştı. Klima da çok kötü kokuyordu ve bir traktör gibi ses çıkartıyordu. Sonra bir elektrik kesintisi bile oldu. Pizzaları 150 dolara satıyorlardı çünkü diğer yiyeceklerin çoğu bozuluyordu.
Dimitri Tursunov

Bütün bu parıltılı şeyler, televizyonda gördüğünüz gökdelenler... Ama en çok Times Meydanı'ndaki M&Ms mağazası sürpriz oldu. Çeşit çeşit M&Mlerden oluşan duvar vardı. Ben normalde sarı ve siyah olanları biliyordum. Bir sürü aldım. Cidden çok etkileyiciydi.
Akgul Amanmuradova

2001'de juniorlarda oynuyordum. 10 eylülde ayrıldığımı hatırlıyorum ve 11 eylülde malum olaylar.. Bir gün önce ayrıldığım için şanslı olduğumu düşünüyorum.
Svetlana Kuznetsova

New York'a ilk Amerika Açık 2005'te juniorlrada mücadele etmek için geldim. Çok büyük bir olaydı benim için. Bütün ailemiz, yaklaşık 20 kişi oradaydık. Çeyrek finale yükseldim ve orada olmak büyük bir heyecandı. Andy Roddick ve Roger Federer'in resimleri otobüslerdeydi.
Sam Querrey

    0 yorum:

    yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

    bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

    ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

    GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

      © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

    Back to TOP