11 Ağustos 2010 Çarşamba

mutant raket

İstanbul Challenger'a katılanlardan birisi de iki tutacaklı raket kullanan kardeşlerden birisi: Brian Battistone. Amatör oyuncular için avantajlı gibi dursa da profesyonel turda çık bakalım Nadal'ın, Djokovic'in karşısına nasıl madara oluyosun bu raketle. Dünyanın en gereksiz buluşu. İki taraftan da forehand vurulabiliyormuş da, servis atılabiliyomuş da.

Ha servis demişken. Bu adamın servisi de garip. Voleyboldaki gibi kullanıyor servisi.


Videoda uygulanışı var:



2 yorum:

kirpi 11 Ağustos 2010 21:19  

Ben bu raketi ilk gordugumde Zihni Sinir projesi gibi degerlendirmistim. Kilik kiyafete 40 tane kural koyan ATP buna nasil boyle kolay izin vermis hayret ettim vallahi. Ayrica iki tarafla forehand nasil oluyor anlamadim, diger sap inside out forehand icin olsa gerek. Yine de ben bununla yapilan bir paralel passing shot, bir de backhand gormek isterdim ama arkadas zaten servisle isi goturme niyetinde galiba.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP