20 Mayıs 2010 Perşembe

sen aptal mısın? cidden, aptal mısın?

Geçen sene 91 maç ile kadınlardaki en çok maç yapan tenisçiydi. Yedi karşılaşmaya daha çıksa erkeklerde en çok maç yapan Novak Djokovic'i de geçecekti. Birisi Wozniacki'ye, babasına, antrenörlerine insan vücudunu tanıtmalı. Bu seneye de hızlı başladı Danimarkalı. Sakatlıkları vardı. Baldırından, bileklerinden. Buna rağmen dinlenmedi. Dinlenmek yerine yine tavşan gibi o turnuva senin bu turnuva benim zıp zıp zıpladı. Şimdiden 33 maça ulaşan Wozniacki geçen hafta Madrid'de elenince sakatlığının kendisini rahatsız ettiğini ve tam olarak iyileşmediğini söylemişti. Ben de "Artık heralde bu son haftayı maç yapmadan geçirir" demiştim. Nasıl bir şuursuzluktur Fransa Açık öncesi dinlenmek ve antrenmanlarına devam etmek yerine Varşova'da boy göstermeyi tercih ettiler. Kız da ikinci maçında ayak bileğindeki sakatlık nedeniyle ikinci sette çekildi. Bakın bu turnuva hakkında yazarken ne demişim:
Caroline Wozniacki bu haftayı da boş geçmiyor. Sakatlığına rağmen, Madrid'de ikinci turda A-Bondarenko'ya yenilmesine rağmen, oynamaktan çekinmiyor Danimarkalı. Burada da erken elenip de "Bacağım iyi değildi" derse döverim.

1 yorum:

Spooky 20 Mayıs 2010 20:13  

Bana pay çıkarın! :) Hep dedim kızdım oynama dedim yeter dedim.
Yapma demiyorum hobi olarak yine yap dedim, dinletemedim.

Gil Reyes ile çalıştığını geç de olsa öğrendiğimde sevinmiştim. Performansına da katkısı olacağını biliyordum ama gçeen haftalarda yaşadığı sakatlık üstüne tekrar turnuvalara katılmasına şaşırdım.

Gil Reyes ile Agassi gibi çalışmasını beklemiyordum zaten turnuvalara beraber gitmelerini falan ama Wozniacki Las Vegas'a da gidip çalışmıyormuş adamla. Woz'a özel hazırladığı bir programı diğer koçlarıyla,babasıyla uyguluyorlarmış. Agassi'den okuduğumuz Reyes sakatlık dönemlerinde dikkatlidir, hemen yüklenmez falan filan ama bu kız durmuyor ki...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP