26 Ağustos 2009 Çarşamba

bir antrenörün dramı feat. sharapova

hahahah buna maçı izlerken çok gülmüştüm.. michael joyce ile şarapova'nın şu diyaloğunu izleyelim.. (diyalog dedim ama michael joyce konuşuyor, şarapova mimik ve jestleriyle öldürüyor)



burada joyce diyor ki "eğer kolun yorulduysa topu yüksekten at".. bunun üzerine masha "oha şişireyim mi topu?" diyor.. joyce devam etmeye çalışıyor.. "evet yani kolun yorgunsa..." burada şarapova'dan bir jest geliyor ki "yeter kes batırdın" der gibi..

daha sonra joyce servisinin yüzde 80'ini rakibinin backhand'ine attığını biraz daha slice servis denemesini söylediğinde şarapova'nın gülüşü beni harikalar diyarına bir yolculuğa çıkardı.. bir koçun karizmasının dağıldığı an bu andır.. joyce'un yerinde olmak istemezdim..

bir de geçenlerde dinara safina'nın koçunun safina'ya nasıl yüklendiğini görseniz.. dinara ağzını açamadı.. resmen safina "hadi hakem.. time de time de time de time" diyordu..

1 yorum:

Ozan Deniz 26 Ağustos 2009 12:53  

offf Allah'ım o nasıl bir gülüştür :)
beni de benden aldı...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP