2 Temmuz 2009 Perşembe

wimbledon 09 - yarı finaller öncesi

bugün iddaa oynadım ben.. hani sözde tenisten anlıyorum.. belki tutturuz lan diye girdim o işe.. ilk defa.. iki kupon yaptım şöyle ki:

karlovic - federer / 1-3
murray - ferrero / 3-1
djokovic - haas / 3-1
hewitt - roddick / 3-1

üstteki kupon 1'e 100 veriyordu.. ikinci kuponda ise karlovic-federer'e 0-3 oynamıştım.. o kupon da 1'e 56 veriyodu.. gün sonunda sizin de görebileceğiniz gibi feci şekilde çuvalladım.. kasa her zaman kazanır tabi ki! şüphesiz ki siz kazanmayı iyi bilirsiniz iddaa.. van minüt.. olmaz.. iddaa benim için bitmiştir.. bi daha da oynarsam..

karlovic'in federer karşısında kazanabileceği tek şey, karşılaşma başlamadan önceki para atışıydı.. bu kadar düz bir adam şüphesiz ki ait olduğu yere, televizyonunun karşısındaki koltuğa gidecekti.. ve öyle de oldu.. federer üst üste 21 kez yarı final oynayacak cuma günü..

tommy haas coşmaya ve coşturmaya devam ediyor.. bugünkü maçta özellikle servislerinde kendini aştı alman.. novak da returnler'de kötü olunca ve fazladan vuruşu yaptıramayınca haas'a yenilmekten kurtulamadı.. bu seneki üçüncü grand slam'de de yarı final görememiş oldu böylece.. ama amerika açık için ümitliyim kendisinden bi sakatlık olmazsa.. bugün antrenörü ve ailesinin bulunduğu bölüme el kol işaretleri yaptı bolca maç içinde.. nedir derdi anlamadım.. röportajları da okudum ama sormamış bizim akıllı geçinen gazeteciler..

tommy haas bugün servis-vole'den güzel örnekler sergiledi.. ilk servisi etkili dedik ve genelde de geri çevrilemedi.. ilk serviste hata yapınca ikinci servisi de djokovic'in üzerine doğru kullanıp hemen fileye koştu.. özellikle son oyunu izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız.. ikinci set tie-break'inde 3-6'dan geri gelip seti alması da ayrı bir olay.. mental olarak gücünü gösteriyor üstün alman teknolojisinin..

cuma günü federer'i yenmesini çok içten istiyorum.. hatta finalde hewitt ile haas'ı görmek istiyordum ama olmadı..

hewitt ve roddick arasındaki maç da tam beklediğim gibi geçti.. 5 set, üst düzey mücadele, bol c'mon, bol ace.. maçın başlarında hewitt çok çift hata yaptı.. roddick ise servislerde bildiğimiz gibiydi.. mesela roddick'in de servisleri iyi ama oyuna daha hakim.. çoğu rallileri o kontrol etti bugün.. karlovic ile kıyaslıyorum şu an.. forehand'i çok etkili.. karlovic'te hiçbişi yok.. ne karlovicmiş arkadaş.. verdasco'yu yendikten sonra yaptığı şaplak dansına da kıl oldum zaten.. laf neden dönüp dolaşıp ona geliyor anlamış da değilim..

yarı finalde iki andyler karşılaşacak işte sonuçta.. andy murray tim abisinin yaptığını egale etti ve yarı finale çıktı.. şimdi çıtayı yükseltme zamanı..

bayanlar hakkında bir şey yazmadım da ne yazayım hacı? (hacı mı?) iki rus iki amerikalı.. aralarında en sevimlisi dementieva.. ne yazayım yani? kadınlar tenisini bu hale getirenler utansın sözüm sana justine.. ek bilgi: en son 2006 yılında ilk 4 seribaşı yarıfinale kalmıştı.. justine, clijsters, mauresmo ve masha..

son olarak safina'nın göbeği sen ne iğrençsin diyerek yazıyı bitiriyorum.. safina bi beden büyük giyse herkes için daha iyi olacak aslında..

2 yorum:

ege 2 Temmuz 2009 17:51  

Konuyla alakasız bir şeyden bahsedeceğim.
http://www.youtube.com/watch?v=3CnX6k0snxA&feature=PlayList&p=1A86814577C69789&playnext=1&playnext_from=PL&index=7

izlerseniz videodaki ilk oyun çok ilginç. söderlingin zihinsel yapısı ve sporculuğu hakkında ipucu verecektir. bariz bir şekilde içeride olan top için çizgi hakeminin out demesinden cesaretlenmesinden midir bilinmez, tartışılan topun yerine en az 1 metre uzaktaki out olmuş başka bir top izini göstermesi; dahası dakikalarca onun için hakemle tartışması kortlarda ender görülen cinsten bir olaydı.

roland garrostan 3 hafta önce romada nadal, söderling karşısında ilk oyunu kaybedip ardından üst üste 12 oyun alarak 6-1, 6-0 maçı kazanmıştı. o maçta söderlingin RGdan aşağı kalır bir performans gösterdiğini düşünmeyin, ciddi söylüyorum. nadalın cevapları çok farklıydı.

izlemek isteyen olursa geniş bir özeti
http://www.youtube.com/watch?v=VqwcbOAsNiQ&feature=related

onur 2 Temmuz 2009 19:30  

vauv teşekkürler link için.. bu başlık olur..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP