27 Haziran 2009 Cumartesi

serena'nın büyük üzüntüsü

"harika biriydi, tamamen bir ikondu. içinde bulunduğum durumu ve duyduğum dehşeti kelimelerle ifade edemem. dualarım onunla ve ailesiyle. bu çok, çok, çok kötü bir olay... en büyük özelliklerinden birisi de getirdiği yenilikti. kimsenin yapmadıklarını yaptı. thriller bugün bile şu ana kadar yapılmış en iyi video. danslar, sözler, ritimler, her şey... bence michael jackson ile tanışan her ünlü telaştan kalakalır karşısında. biliyorum çünkü ben kaldım. 'aman tanrım, aman tanrım, bu o, bu o' diye düşünüyordum içimden. bu yüzden bence o bütün ünlülerin ünlüsüdür." - serena williams, michael jackson'ın ölümü üzerine

serena'nın en sevdiği michael jackson şarkısı ise i just can't stop loving you.. siedah garrett ile yaptığı düetmiş..ben de üzülenlerdenim bu ölüme.. bana pop müziği tanıtan insandır madonna ile birlikte..

1 yorum:

Unknown 8 Eylül 2009 15:52  

üzücü bir olay ama bence kral elvis'dir.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP