22 Haziran 2009 Pazartesi

röportajlardan alıntılar 1

s: korta çıkmadan önce soyunma odasında aklından neler vardı?
laura robson: hiçbir şey. sadece havluların bu sene kortta nasıl gözükeceğini merak ediyordum. gerçekten harikalar.

s: son zamanlarda derslerin, sınavların ve tenis antremanların endeniyle yoğundun. boş zamanlarında ne yaparsın?
laura robson: gossip girl izliyorum. ama , hayır, ikinci sezon bitti. şu an çok üzgünüm.

s: hollandalı bir koçla çalışıyorsun, nasıl bir duygu?
laura robson: güzel. sorunumuz yok. iyi geçiniyoruz zaten iyi geçinmek zorundayız çünkü zamanın büyük çoğunluğunu beraber geçiriyoruz. ve gerçekten çok alaycı bir espri anlayışı var. ne zaman şaka yaptığını, ne zaman ciddi olduğunu anlamam zamanımı aldı ama şimdi çözdüm.

-----

s: teniste bir çok yeni isim var ve çoğu senin ülkenden değil. kimin kim olduğunu takip etmek zor oluyor mu?
serena williams: sadece bir standart var: herkes rus. bazen ben bile rus olduğumu düşünüyorum. bütün bu -ovalar. hiçbirini bilmiyorum, hiçbirini tanımıyorum. bazen ben bile rus olduğumu ve adımın williamsova olduğunu düşünüyorum.

(komik değilsin serena hiç komik değilsin)

-----

s: bugün bilerek mi bağırma seviyeni düşürdün? paris'te rakibinin hakeme itirazından sonra.
de brito: bunu sizin için yaptım çocuklar (gülüyor)
...
bana haksızlık yapıldığını düşünüyorum bir yerde. çünkü gazetelerin hiçbirinde 15 numaralı seribaşıyı yendiğim ve 3 tur ilerlediğim yazmıyordu. bütün yazılar çığlıklarım hakkındaydı. o yüzden bu hiç adil değil.

s: eğer itf tarafından, wta tarafından susman söylenseydi nasıl hissederdin?
de brito: kimse bana susmamı söyleyemez. tenis bireysel bir spordur ve ben bir birey olarak buradayım. eğer bu yüzden beni cezalandıracaklarsa buyursunlar çünkü bağırmadığım için maç kaybetmektense bağırdığım için ceza almayı tercih ederim.

3 yorum:

brokoli 22 Haziran 2009 23:51  

laura robson yetenekli olduğu kadar sempatikte sanırım... umarım büyük bir yıldız olur...serenanın verdiği cevapta çok hoşmuş beni gülümsetti çünkü gerçekten de çok haklı :)))

K. A. 23 Haziran 2009 09:22  

de brito sağlam gider yapmış. helal olsun.

Dinza 23 Haziran 2009 14:50  

de brito kısmen haklı olmasına rağmen, çığlığı gerçekten tahammül sınırlarını zorluyor. Maçları işkenceye dönüşüyor resmen yahu.

Serena konusunda da bir insan bu kadar mı antipatik olabilir demekten kendimi alamıyorum bir türlü.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP