6 Ağustos 2008 Çarşamba

hantuchova italyan sever

hantuchova sezon harici ve toprak kort sezonu öncesi çalışmalarını italya'da yapıyormuş.. fizyoterapisti italyan olan ve italya'yı ve italya'nın her şeyini çok seven slovak raket ayrıca bir roma ve totti hayranıymış (yaş olmuş 25 hala "ayyy çok yakışıklıııı" tripleri, ben daha bir şey demiyorum).. nutellalı (italyan bu) krepleri sever, armani ve cavalli giyer, moped (mobilet) sürmeyi sever, pesto sosu yirmiş.. miş, miş, miş.. daniela italyan manyağı çıktı.. ayriyetten italyan panaroma ve tennis italianio'ya pozlar vermiş.. işte o pozlar! seksi fotoğrafları için tıklayınız! (hahha bunu da yaptım en sonunda)

madem italyan hayranısın daniela ben de sana tırt italyancamla sesleniyorum burdan..
" cara daniela,
ti voglio bene.. voglio giocare a tennis con te.. che dici?
baci xxx (bacı değil bu, öpücükler demek)
"

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP