4 Ağustos 2008 Pazartesi

dudi sela vs. israil olimipyat komitesi

wimbledon ilk turunda olivier rochus'a ilk turda boyun eğdikten sonra israil olimpiyat komitesi sela'nın olimpiyat oyunlarına katılması için izin vermedi.. ancak sela bu olayın kaybettiği maçla ilgili olmadığını, daha maçtan önce bu durumu bildiğini çünkü başvuruların 2 gün önce dolduğunu duyduğunu söylemişti..

"onlara gitmek istediğimi söyledim.. son 20 yıldır tek erkeklerde oyuncuları yok olimpiyatlarda.. uluslararası olimpiyat komitesi'nin kriterlerini karşılıyorum ama yine de beni göndermek istemiyorlar.. 500. sırada falan değilim ben, 60.'yım.. nicolas massu olimpiyatları kazandığında dünya sıralamasında 70. idi.. bu, her şeyin olabileceğini gösteriyor.. ne yapmaya çalıştıklarını anlayamadım ancak şimdiki umudum 4 yıl sonra londra'ya gidebilmek.." diyerek tepkisini belirtti dudi sela..

bunun üzerine israil komitesi de "sela'nın yaptığı işi takdir ediyoruz ancak israil'in kriterlerini karşılamıyor" dedi..

israil'in olimpiyatlara gönderebildiği bir oyuncusu var ve göndermiyor.. biz ilk 200'e oyuncu sokamadık daha.. ah ulan!

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP