4 Ağustos 2008 Pazartesi

cincy'de kazanan murray

andy murray iki tie-break sonucunda dünya sıralamasının 3 numarası novak djokovic'i mağlup etmeyi başararak cincinnati masters şampiyonu oldu.. murray geçen hafta da sırp raketi toronto'da yenmeyi başarmıştı..

"bu haftadan önce 4 kez yarı finallerde elenmiştim.. ancak bu kez bütün hafta boyunca iyi oynadım.. bu maçta djokovic maça ortak olma fırsatı yakalamıştı ancak ona karşı koymayı ve savaşmayı başarabildiğim için gerçekten çok mutluyum.." diyen murray dünya sıralamasının 6. basamağına yükseldi..

ikinci setin dokuzuncu oyununda 4 kez maç puanı çeviren djokovic ise "sizinle aynı stildeki bir oyuncu ile oynamak oldukça zor.. andy beni basit hataya zorladı.. burası hızlı bir kort ancak nadal topu yüksekten gönderiyordu ki bu benim forehandim için oldukça uygun.. ancak andy bir çok drop shot ve slice gönderdi ve ritmimi kaybettim.." şeklinde açıklamada bulundu..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP