1 Ocak 2011 Cumartesi

hopman cup: orda bir turnuva var uzakta

Ama gel gör ki izleyemiyoruz. Cebren ve hile ile sanal alemin tüm faideli siteleri zaptedilmiş, bütün torrentleri dağıtılmış ve internetin her köşesi bilfiil yasaklanmış arkadaşlar, yapacak bir şey yok. Bütün bu şeraitten daha elim ve daha vahim olanı ise ciddi ciddi tenis izleyemiyoruz. Millet olarak fakr-u zaruret içinde harap düşmemiz yakındır dostlar. Muhtaç olduğumuz kudret ethernet kablolarında da yok. DNSler çalışmıyor, eller kadir kıymet bilmiyor. Vay arkadaş!



Bugün zonklayan beynimle sabahın dokuzunda kalkıp da Jujucuğum ile hasret gidereyim dedim. Yok hiçbir siteye girilmiyor. Bir ara bir yerlerden görüntü buldum da ilk setin ortasından sonuna izleyebildim.

Juju'nun backhandleri yine müthiş. Fileye geliyor, iyi hareket ediyor kort içinde. Dirsek sakatlığı bugün pek sorun olmadı ama arka arkaya ve daha zorlu gelecek maçlarda neler olur bakmak lazım.

Molik 6-4/6-4 ile geçti bugün Henin. Nerede geçti? Hopman Cup'ın ilk gününde. Belçika-Avustralya eşleşmesinde.

Sonra Hewitt ile Bemelmans oynadı. Hewitt kazandı. Çiftler maçında da Heninler ilk seti rahat kazansa da Hewittler sonraki iki seti almayı başardı ve Avustralya kendi seyricisi önünde galibiyetle başladı.


Yarın yani yaklaşık 11 saat sonra, Sırbistan ile Kazakistan karşılaşacak.

7 yorum:

joeyknish 2 Ocak 2011 04:18  

livetv.ru'da görüntü yok mu?
dün bakamadım ama
gelecek programda gösteriyor...

http://livetv.ru/en/allupcomingsports/4/

livescorehunter patlayınca tek dayanak noktam orası kaldı benim...

Hele bi deneyin...sakın bana dün sabah baktıydım buradan, yoktu demeyin...demeyin emi...

onur 2 Ocak 2011 09:17  

vauv bu iyi oldu.

analog.yalanlar 2 Ocak 2011 14:12  

http://www.everythingon.tv/

Bir de burası var. En azından ingilizce. Tek problem change over'larda reklamları izlemek zorunda kalmak. Rafa'nın tiğşört değiştirdiğini görememek.

Ben Doha'ları ordan seyrettim.

Proxy ile Livescorehunter'ın ana sayfasına ulaştım ama asıl sorun webcaston, usstream, freedocast'in bloklu olmasında. Onlar çalışmadığı için streamler açılmıyor. Sanırım yasak bizim onları bloklamamızdan değil de onların Türkiye'yi bloklamalarından kaynaklanıyor.

Herkese iyi yıllar.

analog.yalanlar 2 Ocak 2011 14:20  

Doha değil, Abu Dhabi diyecektim. Yoksa verdiğim link geleceği göstermiyor tabii. Yuh artık.

onur 2 Ocak 2011 17:04  

analog.yalanlar, joeyknish sana teşekkür ediyor. ama gönderidği yorum biraz garip cümle yapıları içerdiği için yayınlamıyorum. özet olarak sana minnettar kendisi. premier lig maçı falan izlemiş sevimiş garip. düzgün cümlelerle teşekkür ederse yayınlarım ama:)

Unknown 2 Ocak 2011 17:14  

bet365.com dan ücretsiz üyelik alarak da bazı maçları seyredebilirsiniz

joeyknish 2 Ocak 2011 18:43  

Saygıder Analog Yalanlar;

Analog yalanlar mısınız, dijital gerçekler misiniz, kablolu aforizmalar mısınız bilemeyeceğim ama; paylaşmış olduğunuz link sayesinde –blog sahibinin nitelemesiyle- bu ‘’gariban’’ kulunuzu nasıl sevindirdiğinizi anlatma hususunda inanın kelimeler kifayetsiz, klavyeler yetersiz kalmakta…

Rafa’nın terli ve çıplak vücudu hep sizinle olsun…

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP