21 Ekim 2010 Perşembe

başlık bulamadım. gerçekten.

[Foto yükleme aparatına bakım yapıyorlarmış, yokmuş, ondan bu yazı bloku]

Merhaba! Ola! Hastalıklı bir hafta sonu ve birden yoğuncana başlayan bir haftanın ardından boşladığım bloguma bir şeyler yazmanın vakti geldi diye düşünüyorum şu an ben, gecenin ikisi olmuş saat. Bu haftaki turnuvalardan başlayalım gerisi gelir, laf lafı açar.

Bu hafta erkeklerde Kremlin Cup’ın yanısıra bir de sendromları ile ünlü Stockholm’de turnuva var. Rusya’da Rus ve Ukraynalı tenisçilerin çoğunluğu var. İlk turu bye geçen 1 numaralı seribaşı Nikolay Davydenko ilk maçında Pablo Cuevas’a iki tie-break ile sonuçlanan set sonucunda elendi. Geçen sene sonu ve bu yılın başında çok iyiydi Rus raket. Sakatlıklar yükselişleri de engelliyor işte. Böyle devam ederse büyük bir düşüş bekliyor Kolya’yı.

Elenen bir diğer seribaşı da Janko. Zeballos’a yenildi. Bugün bir de Twitter’dan “Acaba bu hesabı kapatsam mı” diye bir şey söyledi. Gereken cevabı verdim bir mentionla. İplemedi. Neyse. Ruslar çok dedim ikinci turda sadece iki tanesi kaldı. Youzhny ve Kunitsyn.

Stockholm’de Federer var hadi yine iyisiniz. Kendisi haftabaşında yaptığı birkaç demeçle sinirlerimi hoplatsa da artık yaşına veriyorum. Huysuz olma yaşları. Ayrıca yeteri kadar giydirmedim kendisine Murray finalinde yaptıklarından dolayı. Bu hakkımı bir sonraki “mağlup olacağını anladığı an” yapacağı huysuzluklara saklıyorum.

Yeni dünya 2 numarası, Amerika Açık’tan sonra maksimum üç turnuva oynardı. Puan ve puanlara ihtiyacı olduğu şu en sıkıntılı zamanlarda anlaşılır tabi İsveçlere gitmesi. E İsveç’te turnuva olur da Söderling olmaz olur mu. Olmaz. Olur. Bivis. Badet.

Federer ilk maçında bugün Taylor Dent ile oynayacak. Bakalım Two Face, Gotham City’de bir kargaşa yaratabilecek mi. Robin ile Fedman finalde karşılaşabilecekler mi. (Hayatınızda Batman izlemediyseniz şu an bu cümlelere boş boş bakıyorsunuz biliyorum. Biliyorum oradasınız)

Ayrıca James Bileyk maç kazandı. Evet Thomaz Bellucci’yi yendi çikolata renkli tensiçimiz. Haydi hayırlısı.

Erkekler bu kadar. Şimdi işin en güzel tarafına yani kadınlara geçelim.

Kremlin Cup karma bir turnuva. Ya bu arada haftaya Doha başlıyor farkındasınız di mi? Niye kıpır kıpır değilsiniz? Ben söyeyeyim. Ne Henin var, ne Ivanovic var, ne Şarapova var... E bazılarımız için Willimaslar da yok. O yok, bu yok, şu yok, ne var lan! Clijsters dışında izlenecek ne var? Seneye böyle olmayacak. O da İstanbul’un şansı.

Moskova’da ilk turda Pavluçenkova, Na Li ve Pennetta ilk turda hop sezonu bitirdiler. Li Doha umutlarının köküne kibrit suyu sıktı. Pennetta’nın bi iddaisı yoktu hadi. Ya sen Nastya, ya sen? Evin orası senin. Daha geçen hafta Daniilidou’ya yenilen bir tensiçiye yenildin. Peeeh.

Sürpriz bir sonuç Zarina Diyas’dan geldi. Bu kız hakkında bir şeyler yazmış olmam lazım daha önceden de hatırlamıyorum şimdi. 93’lü Kazak, ilk turda Gisela Dulko’yu mağlup etti üç sette. 1 numaralı seribaşı Jelena Jankovic ile oynayacak ikinci turda. Evet dünyanın bir yerlerinde hâlâ Jankovic’in 1 numaralı seribaşı olabildiği turnuvalar var. Bu umuttur hâlâ insanlığa şiirler yazdıran...

Azarenka bugün Petkovic’i ite kaka yenerek Doha’ya gitmeyi garantiledi. Kleybanova ile oynayacak bir sonraki turda. Rus kadınlar erkeklerden daha başarılı haliyle.

Kadınlardaki diğer turnuva Lüksemburg’da. Ivanovic var gerisi yalan. 2 numaralı seribaşı Rezai’nin Flipkens’e 6-0/6-1 yenilmesi Matrix’teki dalgalanmaya güzel bir örnek. Ana da bugün Larsson’u 6-3/6-0 yendi. Bir bagel daha. Bugün bi retweet yapmıştım bununla ilgili unuttum şimdi geçmiş vakit. Ana iki senede üç tane mi ne yapmış, şu beş ayda çok tane mi yapmış öyle bir şeydi. Ana iyi yolda mealinde yani. Güzel. Ajde. Falan.

Burada 1 numaralı seribaşı Dementieva. Rusya’da turnuva var sen niye buradasın bacım? Yarı finalde Ana ile oynayabilirler. Önüne geçmesin de. Ana çeyrekte yine Görges’le oynayacak bugün kazanırsa.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP