1 Ekim 2010 Cuma

bangkok: gulbis her zamanki gibi

Erkeklerde de yarı finaller var yarın.

Nadal bugün Bangkok'ta maçını çok rahat kazandı Kukulu ismi olan biri karşısında. Kazak tenisinin lokomotifi öyle deme. Davis Cup'ta İsviçre'ye karşı cengaver gibi oynadı. Ölü eşleşme de bile kazandı. Kukuşkin'im benim. İlk sette 2-2 olduktan sonra altı oyun üst üste kazanan Nadal burada maçı koparmıştı bile zaten.

Ben Gulbis maçı izledim bugün yine. Yine saydırdım küfürleri. Rahatladım. Eskiden Beşiktaş maçlarında çok küfür ederdim, şimdi nazar değmesin takım taş gibi. Küfür eksikliğimi Gulbis üzerinden gideriyorum. İlk set tie-break'inde 3-0 geriden gelip 5-3 öne geçiyorsun. Oradan seti veriyorsun. İkinci seti kazanıp, üçüncüye tutunamıyorsun. Tuuu. Kazansaydı Nadal'a karşı ayrı bi motivasyon ile oynayacaktı. Şimdi Garcia-Lopez ne yapar vatandaşı karşısında bilemem. Bilirim de söyleyemem.

Tablonun alt tarafında ise Jarkko Nieminen adlı tenisi çoktan bırakması gereken şahıs Jurgen Melzer'i yenip yarı final gördü. Rakibi Bünyamin Becker. Becker ilk turda 2 numaralı seribaşı Fernando Verdasco'yu elemişti.

Marsel'in ilk turda elendiği Kuala Lumpur'da 1 numaralı seribaşı Söderling bugün Kazak Andrey Golubev'de sadece 5 oyun alabildi. Kazak tenisinin politikası hakkında bir şeyler yazacaktım ki Peter Bodo yazmış geçen hafta. Şimdi ondan çaldı demesinler diye yazmıyorum. Ama bu Kazaklar baktılar tenisçi çıkartamıyorlar, orta sıralardaki Rusları devşirdiler. Şimdi tarihlerinde ilk defa Davis Cup'ta World Group'talar. Bireysel olarak da yarı finallerde, çeyrek finallerde daha sık görünmeye başladılar. Bravo.

Golubev'in rakibi David Ferrer. İspanyol, ilk seti kaybettiği maçta Berdych'i geçerek son dörde kaldı. Tablonun alt tarafında ise iki Rus, Youzhny ve Andreev final arayacak.

(Foto: Getty via Daylife)

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP