3 Temmuz 2010 Cumartesi

foto: bir mutsuz bir mutlu

"Acaba kötü mü ettim geri dönmekle buna? Bi Grand Slam kazanamayacak mı? Playstation oynamaya devam mı edecek? Hata mı yaptım acaba"


"Erkekim benim. Nasıl da oynuyor, nasıl da en birinci oluyor..."

"Millet sevgilisini izlemeye gelmiş benim futbol takımım dünya kupasına veda edince ben de kendimi buraya attım da niye attım bilmiyorum. Ufaklık da tutturdu baba beni de götür diye. Şu teyzenin saçları da ne garipmiş."

!

Aman abla gözünü seveyim tehlikeli işler bunlar.


"Hepimiz Murray'iz!"

Dizler yara bere tabi iki hafta yerlerde.

Fark var!

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP