3 Nisan 2010 Cumartesi

miami: roddick'in karşısında yine bir beklenmeyen


Ben övdüm diye oldu. Ben övdüm ya Nadal'ı dün, şöyle güzel oynuyor, şöyle enerjik dedim; üç sette Roddick'e yenildi. Yine de kendisi bu yenilgiye rağmen oyunundan memnun. Roddick ise kendi evindeki iki Masters turnuvasında da finale çıkmanın keyfini yaşıyor. Bu akşam bir de Şilili depremzedelere yardım için bir hayır organizasyonunda boy gösterecek. Roddick, Indian Wells'te hiç beklenmedik bir şekilde finale gelen Ljubicic'e yenilerek ikincilik kupasında kalmıştı. Bu sefer de finale kadar hiç beklenmedik bir şekilde gelen Berdych olacak karşısında. Bakalım bu kez şampiyonluk kime gidecek.

Nadal'ın geçen seneki torpak sezonundan beri şampiyonluk kazanamaması sevenlerini sabırsızlandırıyor. En son Roma'da gülmüştü İspanyol zaten ondan sonrası malum. Madrid'de Federer'e eleniş, RG'de Söderling faciası, Wimbledon'ı es geçmek... 



Diğer finalist ise Tomas Berdych oldu. Hayatının turnuvalarından birini yaşıyor Çek raket. Dördüncü turda Federer'i kariyerinde ilk defa mağlup etmenin zevkini yaşarken ve bana da yaşatırken, Federer'den daha fazla nefret ettiğim tek oyuncu olan Söderling'i de yarı finalde turnuva dışına iterek tüm sempatimi kazandı. 2005 Paris Masters'ı kazanmasından bu yana elde ettiği en önemli başarı Berdych'in.

4 yorum:

justennisfan 3 Nisan 2010 18:37  

roddick yine hezimete uğrar Nadal bu turnuvayı 2011 yılında kazanacak( 3 vakte kadar 3. sıçrayışta:))tabiii bi de nazar etmeseler....

Russell 3 Nisan 2010 21:53  

IW'de ben açtım ağzımı, burada sen. Adamı kupalardan ettik. Monte Carlo'da susalım ortak bi kararla hehe :)

kirpi 3 Nisan 2010 22:42  

Berdych deyince aklima ilk gelen sey Avustralya Acik 2009'daki hawkeye vakasi geliyor. Adamin iceri dusen topunda hawkeye isik nedeni ile calismamis Federer icin servis kirma puani olmustu. O ana kadar da setlerde 2-1 Berdych ondeydi. Artik Federer'in sansi mi Berdych'in sanssizligi midir nedir ama cok yazik olmustu.

Spooky 4 Nisan 2010 10:20  

roddick tenisçi oldu :) son iki sene de bakıyorum. adama benzedi..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP