26 Ocak 2010 Salı

avustralya açık 2010 - çeyrek finaller başlıyor

Diş ağrısı feci bir şeydir. Diş ağrımasın, insanlar üzülmesin. Dişlerimizi günde 3 olmadı 2 kere fırçalamalıyız. Diş ipi mutlaka kullanmalıyız. Dişler güzel şeyler. Beyaz tutalım.

Çeyrek finaller gelmiş. Hoşgeldin yedi turun sultanı ya şehr-i yek-ü cihar finaller. Erkeklerde muhteşem bir kadro bizleri bekliyor.

R Federer vs N Davydenko
N Djokovic vs J-W Tsonga
A Roddick vs M Čilić
A Murray vs R Nadal

Federer üst üste bilmem kaçıncı yarı finaline çıkmak için çok zorlu bi rakiple oynayacak. Demir Adam eskisi gibi değil. Sihirli değnek dokunmuş. Bu sihirli değneğin yardımıyla gitgide popülerleşiyor da. Geçen senenin sonunda bi röportajı vardı. Ben Rusya'nın hep 3 numarası olarak kalacağım diyordu. Kafelnikov ve Safin'in ardından. Fakat son aylarda bir çok dergi, TV programı onunla röportaj yapmak için sıraladar ve özel hayatı da artık gözümüzün önüne sokulmaya başladı. Jim Courier ile olan muhabbeti falan onun da artık kameralara ısındığını gösteriyor. Bunun onu ters etkileyeceğini sanmıyorum. Şu an hayatının en mutlu dönemini yaşıyor ve bunun daha uzun sürmesini isteyecektir.

Çok zorlu bir maçın ardından çıktı çeyreğe Nikolay. Verdasco karşısında ilk iki seti aldı, ardından bildiğimiz Verdasco bastırmaya başladı ve 2-2'yi buldu. Ancak son sette izin çıkmadı İspanyol'a. Verdasxo gairp bi adam. Saçma bi adam. Seviyorum.

Sonracığıma 2008 Avustralya Açık finalinin rövanşı var. Jo-Wilfried Tsonga ve Novak Djokovic. Djokovic hiç zorlanmadan geldi çeyrek finale. Tsonga ise Almagro ile 5 setlik bir maç oynadı. Davydenko-Verdasco maçının kopyası gibiydi son sete kadar. Son set 9-7 bitti. Yenilen yine İspanyol oldu.

Andy Roddick ile Marin Cilic arasındaki maçta Cilic kazansın. del Potro'yu yenen adam Roddick'i de yener mantıklı açıdan yaklaşırsak olaya. Geleceğin ilk 3'ünde olmak kolay değil Cilic efendi. Göster bakalım kendini.

Daha 6 ay öncesinin 2 ve 3 numarası. Hatta Murray'nin 1 numaraya çıkma şansı bile vardı. Şu düştüğü hallere baklın a dostlar. Çeyrek finalde en çekişmeli maç bu gibi gözükebilir size. Bence değil. Bence Federer-Davydenko en çekişmelisi.

Kadınlar, kadınlarımız. Son sekiz kalanlar şöyle:

S Williams vs V Azarenka
N Li vs V Williams
J Henin vs N Petrova
J Zheng vs M Kirilenko

İki tane Çinli var ya la. İki Rus var. Henin var, Azarenka var. Sonra korkunç büyücü Gargamel var. Bi de iki tane Amerikalı var. Onlar kötü.

Williams kardeşler yine çeyrek finale kadar çıktılar hoplaya zıplaya. Bugünün en psikopat maçı Vera Zvonareva ile Victoria AZarenka arasındaki müsabakaydı. Zaten bu iki duygusal şelale oyuncunun maçının normal geçmesi beklenemzdi. Vera ilk seti alıp ikinci sette de öne geçince ben gazetedeki habere Zvonareva tur atladı diye ekledim. Sonra sildim değiştirdim tabii ki. Azarenka son seti 6-0 ile aldı.

Bi de Na Li. Evet. Wozniacki'yi yine yendi bu kız set vermeden. Amerika Açık finalisti çeyrek göremedi burada. Çinli bunu hep yapıyor ama. Bravo demek istiyorum. Bravo.

Tahmin de istersiniz siz:

Davydenko - Djokovic
Cilic - Nadal

Dörtte sıfır tutturursam bana votka ısmarlayın!

S Williams - Na Li
Juju - Makiri

Sekizde sıfır tutturursam bana votka şişesi ısmarlayınız! İçinde votka da olsun.

Blogu aksatıyorum. Hoşuma gitmiyor. Ama yorgunum, uykusuzum, dişim ağrıyor. Saçma sapan, yarım yamalak yazmaktansa hiç yazmamak daha iyidir diyorum. Sonra dayanamıyorum, saçmalıyorum gördüğünüz üzere.

Yarının (1,5 saat sonra başlayacak şeye yarın diyorum) programını verip huzurlarınızdan çekiliyorum:

Rod Laver Arena 02:00
Justine Henin(BEL) vs. Nadia Petrova(RUS)[19]
Jie Zheng(CHN) vs. Maria Kirilenko(RUS)
Andy Roddick(USA)[7] vs. Marin Cilic(CRO)[14]
Andy Murray(GBR)[5] vs. Rafael Nadal(ESP)[2]

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP