27 Kasım 2009 Cuma

mr ego ve maç ayarlamak?

Dün akşamki maçtan sonra Federer'in maçın sonucunu Del Potro'nun işine gelecek şekilde ayarladığı hakkında söylentiler başladı. Federer gibi biraz daha geç doğsa sadece EGO olarak vücut bulacak bir adamın, her ne kadar Murray'den hazzetmese de, sırf elin Arjantinli'sinin işine gelecek diye maç kaybedeceğini, head to head istatistiklerinde bir yenilgi daha almayı göze alacağını düşünmek akıl karı değil.

Federer maçtan sonraki basın toplantısında "Maçtan önce bana tek söyenen maçı kazanmam gerektiğiydi" dedi. "Namağlup olarak gruptan çıkmanın hem para anlamında hem de puan anlamında artılar var, tabi ki namağlup çıkmak isterdim ama olmadı."

Tsonga maçı var hem bu sene Federer'in istatistiklerinde. Son sette 5-1 öndeyken maçı kaybetmişti. Bunu da örnek gösterdi Federer. Yani olabiliyor böyle şeyler, o zaman o maçı da mı ayarladı? Yapmayın böyle şeyler. Federer bilerek maç kaybedecek en son adamdır. Çok sportmen bir adam olduğundan değil egosu buna engel olacağından.

5 yorum:

brokoli 27 Kasım 2009 18:18  

Sadece tek bir oyun farkıyla murrayin yarı finali kaçırması sonucu böyle söylentiler çıkacaktı zaten normaldi ama sonuç olarak gerçekten de bunun olabileceğini düşünmek saçma birşey...Egoyu falan geçtim herşeyden önce federer bunu yapabilecek bir sahtekarlığa ve ahlaksızlığa sahip değil sonuç olarak böyle bir şey spor ahlakına sığmaz...(Bunun egoyla falan hiç alakası olmadığını düşünüyorum öncelikle kendine saygısından böyle birşeyi yapmaz federer ki zaten federerin egosunun bazı azınlık kişilerin şişirdiği kadar yüksek olduğuna da inanmıyorum)...Murrayin bu şekilde elenmesi dramatik dahi olsa onun adına hiç üzülmedim del potroyu çok severim murrayin aksine ve ilk defa bir maçta federerin yenilmesine gerçekten sevindim :)

Unknown 27 Kasım 2009 21:13  

Brokoli'ye katılıyorum,egoyu falan geç,gerçekten bu Federer'in kişiliğine laf atmak olur ki bu çok yanlış.

Russell 27 Kasım 2009 22:01  

federer ile del potro maçı ayarladı demiyorum ama bir güç var..

Russell 28 Kasım 2009 00:39  

şaka yahu sadece.. :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP