21 Ekim 2009 Çarşamba

luxembourg: "çifte şanslı" kaybeden

bugün izleyemeyeceğim için üzüldüğüm maçlardan biri wozniacki ile oudin arasındaki maçtı.. eve gelir gelmez skorunu aradım.. önce oudin'in yerine başka isim görünce şaşırdım ardından wozniacki'nin açık ara önde olduğu bir maçın bitimine 1 oyun kala sakatlanıp çıktığını gördüğümde öylece kalakaldım..

melanie oudin sindirim sistemindeki (gastro-intestinal) bir rahatsızlıktan ötürü turnuvadan çekilmiş.. ben oyumu ishal olmuş yönünde kullanıyorum.. taşa oturmaması lazım.. onun yerine anne kremer lucky loser olarak alınmış.. bu şanslı kaybeden abla ilk seti verip ikinci sette de 5-0 gerideyken caroline wozniacki sol arka baldırından sakatlanınca güle oynaya ikinci tura çıktı.. wozniacki'nin danimarka'ya döneceği ve haftaya kadar iyileşmeyi bekleyeceği söyleniyor kendi web sitesinde.. jankovic, zvonareva, radwanska üçlüsünden biri gidecekti doha'ya.. bu sayı her an 2 olabilir..

kim clijsters amerika açık'ı kazandıktan sonra çıktığı ilk maçta yine kazandı.. alize cornet yavaş yavaş kendini buluyormuş gibi gözüküyor..

toraman

stockholm'de dün bir seks olayından bahsetmiştim.. o isimlerden birinin ernests gulbis olduğu iddiaları dolaşıyor.. italyan yahoo'ya göre şüpheli oymuş.. kortlara geçtiğimiz aylarda dönen isveçli joachim johansson da blogunda gulbis'in yaptığı biliniyor demiş.. sen nerden biliyosun lan lavuk diyicem ama adamın lakabı "pim pim".. "pimp"im.. iki üç güne çıkar kokusu.. ha harbiden ernests ise ben daha diyecek bir şey bulamıyorum.. bu tiple de gidip hala para karşılığı seks yapıyorsa zihinsel problemleri vardır kesin..

tenise dönelim.. doha'ya giden yolda müsabıklardan ikisi bugünkü maçlarını kazandılar.. zvonareva rumen rakibi karşısında çok rahat kazanırken jankovic shvedova karşısında ikinci sette öldü öldü dirildi adeta.. amerika açık ikinci turunda yenildiği rus asıllı kazak tenisçi burada da çok zorladı jankovic'i.. ancak son sette bir anlık konsantrasyon kaybı pahalıya patladı shvedova'ya.. sevinen yine ipek şenoğlu oldu (maçta shvedova'nın kampındaydı, heyecanla izliyordu) ama yarın leybanova/makarova çifti karşısında şansları yok gibi.. shvedova'ya tenis oynamak çok yakışıyor bu arada.. vuruşları çok estetik..

son müsabık agnieszka radwanksa yarın maria kirilenko ile oynayacak.. kazanması şart.. onun turnuvayı kazanması şart zaten..

sorana cirstea ve sara errani sakatlık kurbanı olanlar.. cirstea sağ ayağındaki, errani ise sağ omuzundaki sakatlılkar nedeniyle ilk setlerinde maçlardan çekildiler..

kremlin cup'ta erkeklerde iki amerikalı iki sürpriz gerçekleştirdiler.. wayne odesnik 1 maç puanı çevirdiği mücadelede 2 numaralı seribaşı hanescu'yu devirdi.. robbi ginepri de ev sahibi tenisçilerden igor andreev'i mücadele oranının yüksek olduğu bir maç sonrası 3 sette geçmeyi başardı..

janko tipsarevic daniel köllerer'i rahat geçti.. maçtan herhangi bir vukuat haber gelmedi..

erkeklerde de iki tane çekilme vardı.. mark gicquel grip olmuş sanırım, nicolas kiefer ise belinden sakatlanmış.. günün sonuçları:

moskova
(1) V Zvonareva (RUS) d. I Raluca Olaru (ROU) 62 62
(2) J Jankovic (SRB) d. Y Shvedova (KAZ) 64 57 61
A Kleybanova (RUS) d. M Rybarikova (SVK) 61 62
A Wozniak (CAN) d. S Errani (ITA) 61 ret. (right shoulder)
V Dushevina (RUS) d. (Q) G Voskoboeva (KAZ) 36 62 61
M Niculescu (ROU) d. S Cirstea (ROU) 30 ret. (right foot)
(Q) T Pironkova (BUL) d. A Pavlyuchenkova (RUS) 63 26 64

W Odesnik (USA) d [2] V Hanescu (ROU) 57 75 64 - saved 1 M.P.
R Ginepri (USA) d [4] I Andreev (RUS) 63 67(9) 76(1)
[6] J Tipsarevic (SRB) d D Koellerer (AUT) 64 63
[7] F Santoro (FRA) d [WC] A Kuznetsov (RUS) 46 62 62
A Golubev (KAZ) d [8] M Vassallo Arguello (ARG) 75 63
[Q] S Stakhovsky (UKR) d [WC] M Biryukov (RUS) 60 62
[Q] M Kukushkin (KAZ) d F Fognini (ITA) 64 57 64
C Rochus (BEL) d M Gicquel (FRA) 75 ret. (sore throat)
M Granollers (ESP) d [Q] N Kiefer (GER) 64 10 ret. (lower back pain)

lüksemburg (wta)
(LL) A Kremer (LUX) d. (1) C Wozniacki (DEN) 57 05 ret. (left hamstring)
(2/WC) K Clijsters (BEL) d. M Shaughnessy (USA) 62 62
R Vinci (ITA) d. (7) K Bondarenko (UKR) 60 62
S Peer (ISR) d. (Q) B Zahlavova Strycova (CZE) 61 63
A Cornet (FRA) d. (LL) A Rezai (FRA) 60 62
P Schnyder (SUI) d. P Kvitova (CZE) 64 61
T Bacsinszky (SUI) d. J Coin (FRA) 64 63
K Srebotnik (SLO) d. A-Lena Groenefeld (GER) 75 63
(Q) K Flipkens (BEL) d. U Radwanska (POL) 64 63
(WC) P Hercog (SLO) d. (Q) M Elena Camerin (ITA) 36 75 75

stockholm (atp)
[Q] A Clement (FRA) d [5] A Beck (GER) 64 62
[Q] M Berrer (GER) d [Q] H Kontinen (FIN) 75 76(7)
T Bellucci (BRA) d [Q] F Nielsen (DEN) 76(6) 63
O Rochus (BEL) d [WC] A Vinciguerra (SWE) 63 62
R Kendrick (USA) d O Hernandez (ESP) 63 64
J Nieminen (FIN) d [WC] G Dimitrov (BUL) 60 62
A Seppi (ITA) d V Crivoi (ROU) 64 61

çarşambanın programı

moskova
Centre Court (from 11.00hrs)
1. E Vesnina vs. E Rodina
2. A Radwanska vs. M Kirilenko (NB 13.00hrs)
3. A Szavay vs. F Pennetta
4. ATP: Starace vs. Youzhny (NB 16.30hrs)
5. ATP: Davydenko vs. Safin (NB 18.00hrs)
6. A Bondarenko vs. N Petrova (NB 19.30hrs)

Court 1 (from 11.00hrs)
1. Kondratieva/Zakopalova vs. Diatchenko/Dzehalevich
2. ATP: Cuevas vs. Gabashvili (NB 12.00hrs)
3. ATP: Korolev vs. Kunitsyn
4. ATP: Santoro vs. Stakhovsky
5. ATP: Gabashvili/Manegin vs. Andreev/Koellerer

Court 2 (from 12.00hrs)
1. ATP: Marchenko vs. Istomin
2. N Llagostera Vives vs. F Schiavone
3. MJ Martínez Sánchez vs. O Govortsova
4. ATP: Friedl/Levinsky vs. Cuevas/Granollers

Court 3 (from 12.00hrs)
1. ATP: Beck/Polasek vs. Lipsky/Wassen
2. Senoglu/Shvedova vs. Kleybanova/Makarova
3. ATP: Cerretani/Hanescu vs. Bopanna/Tipsarevic
4. Amanmuradova/Niculescu vs. Koryttseva/Poutchek

lüksemburg (wta)
Central (from 13.00hrs)
1. A Medina Garrigues vs. K Flipkens
2. S Lisicki vs. P Hercog
3. T Malek vs. D Hantuchova
4. A Dulgheru vs. Y Wickmayer (NB 17.30hrs)
5. Goerges/U.Radwanska vs. Benesova/Zahlavova Strycova

Court 1 (from 11.00hrs)
1. L Hradecka vs. C Castaño
2. T Bacsinszky vs. R Vinci
3. Groenefeld/Schnyder vs. Coin/Pelletier
4. Shaughnessy/Srebotnik vs. Lefèvre/Védy
5. Bacsinszky/Hercog vs. Medina Garrigues/Suárez Navarro

stockholm (atp)
pdf dosyası

1 yorum:

forevertennis 21 Ekim 2009 17:38  

Amerika Açık'ta çeyrek finale çıkan Kateryna Bondarenko'da Roberta Vinci'ye 6-0 ve 6-2'lik setlerle yenilmiş.Erhan Karaesmen isminde bir spor yazarı var ve Cumhuriyet gazetesinde aralıklarla (maalesef büyük aralıklarla) yazar.Son yazısında genç yeteneklerin çoğunlukla bir turnuvada parlayıp diğerinde sıradanlığa düştüklerini yazmıştı.Bu durumun en güzel örneklerinden bir tanesi bu.Gerçi Bondarenko çok da genç sayılmaz ama (yani 18-19 yaşlarında değil) Amerika Açık'ta dikkat çekenlerdendi.Bu yenilgi de zaten mesajı açıkça veriyor...
Bu arada iki eski toprağın maçında Clijsters galip gelmiş...Bu kadın neredeyse tenise hiç ara vermemiş gibi.Açıkçası kendisine pek bayılmam ama performansı takdire değer cidden.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP