22 Ekim 2009 Perşembe

c-woz: sportmenlik mi yoksa kirli işler mi?

caroline wozniacki önceki gün luxembourg'daki turnuvanın ilk turunda anne kremer ile karşılaştı.. ilk seti 7-5 kazandı.. ikinci sette de wozniacki 3-0 öndeyken korta babasını (antrenörünü) çağırdı.. babası ona "bir sonraki arada skor ne olursa olsun, bir sonraki maçta oynayamayacaksan bırakmak senin elinde, riski almamalısın" dedi.. on-court couching sistemi nedeniyle bu sözler mikrofonlar yardımıyla maçı izleyen seyircilere ulaştı ve bahis şirketlerinde oranlar ona göre oynandı..

e tabi bu doğal olmayan oranlar nedeniyle de betfair ayaklandı.. fakat olanlar çok açık.. bunu maç sonucu ayarlamak olarak görmek saçmalık.. aksine wozniacki'nin yaptığı büyük bir sportmenlik örneği.. çünkü bu maçı kazansa bile bir sonraki maça daha çıkmadan çekilecekti.. o da ev sahibi olan anne kremer bir üst turda kendi seyircisi önünde oynasın diye maçtan çekildi.. babası "bu kararından dolayı kızımla gurur duyuyorum" diyor..

wozniacki dan gazete ekstra bladet'e
"insanlar benim maçlarıma bahis oynuyorlar.. bazıları kazanıyor, bazıları kaybediyor.. ama ben tamamen temiz olduğumu biliyorum.. eğer şüphesi olan varsa turnuva fizyoterapistinden raporumu ve mr'ları gösterebilirim" dedi..

wozniacki'nin sorgulanacağı tek konu aslında doha'ya kalifiye olmuşken hangi akla hizmet dinlenmek yerine turnuvada maç peşinde koştuğu.. ilk 20 içinde bu sene en çok turnuva oynayan tenisçi zaten..

5 yorum:

Ezgi 22 Ekim 2009 21:00  

Wozniacki bu davranışından dolayı gerçekten büyük bir tebriği hakediyor. Ben de merak ediyordum ne oldu da skor böyleyken çekildi diye.

On court couching sistemi ise başlı başına saçmalık bence.

aliye 22 Ekim 2009 21:59  

bildiğim bir konu değil, cehaletten soruyorum. maç başladıktan sonra da o maç için bahis oynanabiliyor mu? babasıyla konuşmasını duyanlar gidip sürpriz sonuç için bahis oynayabilmişler midir?

onur 22 Ekim 2009 22:25  

evet oynanabilen bahis siteleri var, betfair de bunlardan biri yanılmıyorsam.. hatta 7-5/3-0 geride olan birinin maçı kazanmasına vereceği oranı düşününce betfair'in ne kadar zarara girdiğini düşünebiliyorum.. iyi olmuş.. benim de hiç işim olmaz bahisle ben de pek çakmam bu işlerden..

Spooky 22 Ekim 2009 23:10  

twitter yasakları da hep bu bahis işleri yüzünden...

Russell 22 Ekim 2009 23:36  

@aliye

canlı bahis her sporda vardır, zaten bahis mafyalarının çoğu parayı canlı bahisten kaldırıyor.. :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP