24 Ekim 2009 Cumartesi

anket sonuçları 4 (henin kaç slam kazanır)

61 kişinin oy kullandığı anketimizin sonucu şaşırtıcı.. başabaş geçen oylamada sadece 1 oyla galip gelen şık 2 oldu.. hiç grand slam ile 1 grand slam eşit oy aldılar.. 8 kişi ise bütün grand slamleri alır demiş.. en şaşaalı dönemlerinde bunu başaramayan henin'in geri döndüğü ilk sene, 27 yaşında bunu yapmasını beklemek, kadınlar tenisinden umudu tamamen kesmek anlamına geliyor heralde.. 1 kişi de 3 grand slam kazanır demiş..

sonuçta tenisseverlerin henin'in ne yapacağı konusunda farklı görüşleri olduğunu açıkça görebiliyoruz buradan.. benim 2 idi.. roland garros ve amerika açık'ı kazanacağını düşünüyorum..

beni üzen bir şey de 1 aya yakın yanda duran ankete yalnızca 61 kişinin oy vermiş olması.. demek ki sitenin aldığı hit yanıltıcı.. günde ortalama 120 hit gösteriyor sitemeter.. bunların büyük çoğunluğu aynı kişiler o zaman, günde 1'den fazla giriş yapan tenissever sayısı çok demek ki.. arada google'dan yanlışlıkla gelenler de var tabi.. oy veren herkese teşekkürler..

12 yorum:

Russell 24 Ekim 2009 11:16  

o google'dan gelenler çok fena ya.. adam "maria sharapova ana ivanovic flavia pennetta ...." yazıp dalıyor..

lembo 24 Ekim 2009 12:19  

ya ben hıncal uluç blogu diye geldim.. aşk oyunu diye aratmıştım.. kusura bakmayın.. hemen çıkıyorum.

onur 24 Ekim 2009 12:28  

@russell "martina hingis p*p*su" (yıldızı kibarlığımdan değil tekrar google'a keyword olarak girmesin diye koydum) şeklinde aratıp da giren var :)

@lembo yahu öyle değil.. google da site keşfetmek için bir medyadır ama ondan kastım çok alakasız bir şey için aratıp buraya giren ve sonra hiç okumadan çıkıp bir daha gelmeyen insanlar..

lembo 24 Ekim 2009 12:33  

@onur

anladım üstad..ben espri babında şey olsun diyen şey etmiştim.. ayrıca üzülmene gerek yok.. tenise ilgi bu kadarsa, tenisle ilgi site/bloglara da ilgi bu kadar olur. sen bize yeteceksin, biz de sana.. elimiz mecbur..

Spooky 24 Ekim 2009 12:40  

Bu siteyi takip edenlerin anket performansı amerika açık'ta dibe vurduğu için bu anketi ciddiye almıyorum :)

Şaka bir yana... Ben en fazla bir tane grand slam kazanabilir diyorum. Tabii kadın tenisinin hali belli o yanılabiliriz... (Şimdiden bahane hazır.)

xanetia 24 Ekim 2009 13:16  

benim gibi sık sık giripte oy kullanmayanlar vardir. netekim hic dikattimi cekmemis bende burdan 1 grand slam diyeyim.

Ozan Deniz 24 Ekim 2009 13:37  

Ben google readerden takip ettiğim için sağdaki anketi görmemiştim. Bu blogda ciddi emek var, zeka var.

Oyuma gelince, gönül 4 tane kazansın ister ama bir bucuktan 2 tane kazanır Henin. Nisanda askerim aslında ama doktoraya başlasam mı demeye başladım henin'i tvden izleyebilmek için.

Unknown 24 Ekim 2009 13:57  

bence de henin 2 grand slam kazanır ama 1 de olabilir.
bu siteye girmemek kötü olur bence ya :) (tabii eğer tenisi seviyorsan)

onur 24 Ekim 2009 14:09  

o zaman sadece oy kullanlara teşekkür etmekle ayıp ettim.. oy kullanmayanlara da teşekkürler :) demek ki bundan sonra yeni anket koyunca anket hakkında post da yayınlayacağım..

K. A. 24 Ekim 2009 23:31  

ben 2 oy kullandım. hatta 3 diyen kişi benim. ilk başta 2 demiştim. düşündüm wta zaten vasattı juju'suz. 3 tane alır dedim sonra.

onur 24 Ekim 2009 23:58  

mükerrer oy'un büyük cezası var :)

aliye 25 Ekim 2009 00:43  

bloğa anket koymak eğlenceli oluyor. ama oy sayısı daha fazla olsa daha eğlenceli olur tabii ki. ben ilk günden kullandım oyumu :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP