7 Ekim 2009 Çarşamba

foto geçidi: çin açık: beni dağa kaldır marat

pankart safin'e: "beni dağa kaldır" gibi bi anlamı var sanırım..

"biz"imle evken marat.. poligami.. naysss..

chest bump! yov bryan bradalar..

zorlamamak lazım..

hagaden zorlamamak lazım..

yıka ve çık..

"odaklan baba!"

little miss sunshine'daki küçük yavrucak buna benziyor en sonunda buldum..


köklere dönüş.. wozniacki ve u-rad, a-rad'nın maçını izliyorlar..

aaaaaal! (ne ayıığığığıp)

bu bana japon animeleri hatırlattı.. tsubasa'daki çizimler..

aaa buu..yok canım... mirk...yok canım..

3 yorum:

tuğba 8 Ekim 2009 01:05  

ilk fotograftaki sözler savage garden'ın truly madly deeply şarkısından nakaratın bir bölümü.


i want to stand with you on a mountain
i want to bathe with you in the sea
i want to lay like this forever
until the sky falls down on me

onur 8 Ekim 2009 02:24  

aaa sevıc gardın.. bilmiyodum ben bunu teşekkürler.. "dağa çıkalım" diye şarkı sözü de ne biçimmiş.. hoş, bunlar aya gidip gelelim falan da diyolardı di mi :)

drama queen 12 Ekim 2009 11:16  

dağda boş durmuycaklar heralde, boşa dağa çıkarmıcaklar adamı :p

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP