30 Nisan 2011 Cumartesi

belgrad: vay be novak da rekor kırarmış

Nole bu yılki 26. maçını da kazanarak sezona en iyi başlama rekorunu tek başına eline geçirdi. Eski rekor 25 maçla Ivan Lendl'ındı. Geçen sene sonundaki Davis Kupası'ndaki iki galibiyetini de sayarsak 28 maçlık bir serisi var. Bu dalda da rekor 46 maçla Guillermo Vilas'a ait.

Belgrad'da Blaz Kavcic karşısında zorlanmadı zorlanmasına ama Nole şımarıklığını konuşturmuş galiba. Yağmur çiselemeye başlayınca "Çizgiler ıslandı oynamam ben, sakatlanmak istemiyorum" diyerek sandalyesine oturmuş. Çizgiler silinmiş de maç devam etmiş. Yaa yaa. Babasının turnuvasında kort benim oynamıyorum demiş. Şimdi görmedim, bilmiyorum çizgiler gerçekten kayıyor da olabilir.

Bu Sırplar'a Belgrad'da bir şeyler oluyor. Janko Tipsarevic de Devvarman'ı yenerek Novak'ın yarı finaldeki rakibi oldu. Troicki de sakat olmasa alttan gelirdi eminim. Dörtte üç Sırp olurdu. Diğer yarı final eşleşmesinde ise Feliciano Lopez ile Filippo Volandri karşılaşacak. Novak'ın serisi 30'u bulur iki güne.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP