4 Ekim 2010 Pazartesi

pekin: jovanovski, jelena jankovic'i jay jay johanson

Tokyo'da yarı final oynayanlar neydi, direkt ikinci tura buyur edildiği Pekin'de ilk tur eşleşmeleri tamamlandı. Yani 1 numaralı seribaşı Wozniacki'nin direkt ikinci turdan başlayacağı turnuvada 2 numaralı seribaşı Vera Zvonareva, Safina'yı iki sette geçti.Ben maçtan çok Safina'nın saçına takıldım. Bu kızın saçlarının rengi hep bu kadar açık mıydı? Yoksa oksijen banyosuna mı girdi. Neler oluyor orada?

Üç, dört ve altı numaralı seribaşılar da turnuvaya erkenden veda ettiler. 4 numara Samantha Stosur, baş aşağı gidişine devam ediyor. Sen Roland Garros'ta final arından Wimbledon'da ilk tur elenişi. Amerika Açık'ta çeyrek final ardından kaybedişler.Omuz sakatlığı yaşamıştı Amerika Serileri sırasında onun etkileri midir hala bilemiyorum. Geçen hafta ilk turu bye geçtiği Tokyo'da ilk maçında Görges'e yenilmişti. Burada da ilk turda elemelerden gelen Anastasija Sevastova'ya ilk seti 6-2 kazandığı karşılaşmada diğer setleri 7-6/7-5 yitirerek elendi.

6 numaralı seribaşı Abla Radwanska da ilk turda Angelique (seksi isim) Kerber'e, Stosur'un elenişine benzer şekilde elenerek turnuvaya veda etti. Radwanska için tek kötü haber bu değildi. Ayağında stres kırığı tespit edildi ve sezonu kapattı Polonyalı. Bitmedi. Son şampiyon Kuznetsova. Bu sene 10 numaralı seribaşı olarak katıldığı Pekin'de ilk turda evine gönderildi. Roberta Vinci'ye evet Vinci'ye üç sette boyun eğdi Rus raket. Kimse Doha'ya gitmek istemiyor sanırım.

Kanepi, Pavluçenkova'yı da tokatladı iyi mi. O değil de Date-Krumm hala maç kazanıyor. Kirilenko da üçüncü tur gördü bu arada Dulko'yu yenip. Dulko hala ninjalığın etkisinde.

3 numarayı unuttum sandınız. Unutmadım! Assolisti sona bıraktım. Önce yüksek bir alkış istiyorum JJ için. Evet Jankovic, ikinci turda yeni yetme vatandaşı Bojana Jovanovski'ye ilk seti 6-4 kazandığı maçta diğer setleri 6-2 vererek hani bana hani bana dedi. Bojana'yı İstanbul'da izlemiştim, daha önce de söyledim bunu, dinlemiyorsunuz ki beni hiç. Saksı değilim ben, Erol Büyükburç'um. Kız iyi vuruyor toplara bir patlama yapması lazım. Kendine güveninin gelmesi lazım. Sonra yolu açık sanki, no?

Hayır! Asıl assolisti sona bıraktım! Ana Ivanovic, geçen hafta ilk turda elendiği Bartoli'yi 6-2/6-3 yendi. Maddi maneviiiiii!

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP