9 Haziran 2010 Çarşamba

sakin ol şampiyon

Francesca Schiavone Roland Garros'ta şampiyon olduğunda sevindim. İhtişamı tüm ihtişamsızlığı ile aldı ve 1 sene boyunca ona sahip olacak. Dün İtalya Başbakanı Silvio Berlusconi kendisini kabul etti ve başarısını konuştular. Başbakanın çok esprili olduğundan bahsetti Francesca. Biliyoruz biz zaten onu kuzum. Neyse ben ne konuşmuşlar, ne yaşanmış bir şeyler bulabilmek için Google'a daldığımda gördüğüm manzara karşısında afalladım. Schiavone'nin Chi dergisine pozları vardı. Memeli pozlar. Eski olduklarını düşündüm. Ama değillerdi. Suzanne Lenglen Kupası'nı kaldırdıktan 3 gün sonra hemen üstünü başını çıkartıp kamera karşısına geçmesini yadırgadım. Oysa ki mankencilik, modelcilik oynayan kızlara karşı savunma olarak kullanmıştım Schiavone'yi. Evet 2-3 post önce yapmaktan tiksineceğim dediğim şeyi yapıyorum.

Cıbıl fotoğrafları için tıklayınız.

2 yorum:

tip1 9 Haziran 2010 19:54  

demek kı ılıgının kemıgının somurulmesı ıcın ılle de guzel olmana gerek yokmus.yayınlayacak, uzerınden prım elde edecek bır yerını nasıl olsa buluyorlarmıs :S

kirpi 10 Haziran 2010 22:03  

Fotolar eski gibi. Saclar uzun. Sac rengi de farkli. Peruk gibi de durmuyor sanki, tuy tuy bir acayip. Bence zamaninda cekip yayinlamamamislar, sonra Schiavone sampiyon olunca hemen basmislar firsattan istifade. Basin bu, yapar mi yapar...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP