11 Haziran 2010 Cuma

queen's: nadal evine gider

Bir önceki karşılaşmada, Istomin karşısındaki Nadal'dan belliydi böyle olacağı. Rafael Nadal toprak sezonunda hiç maç kaybetmedi bu yıl. Mart ayından beri yenilgi yüzü görmüyordu bu yüzden. En son 2 Nisan'da Andy Roddick'e mağlup olmuştu Miami'de. Queen's Club'daki ikinci maçında Istomin karşısında bacağının arkasından sorun yaşamıştı. Çiftler maçından da çekildi. Bugün o sakatlık onu pek etkiliyormuş gibi gözükmese de vuruşlarında sorun yaşadı İspanyol. Feliciano Lopez vatandaşını iki sette alt etti ve yarı finale yükseldi. Nadal evine Mallorca'ya gidip bir kaç gün dinlenecek. Soluklanmadan RG'dan hemen sonra gelmişti Londra'ya.

Son şampiyon Andy Murray çok tartışmalı bir müsabakadan sonra Mardy Fish'e mağlup olarak turnuvadan elendi kendi seyircisi önünde. Önceki akşam setler 1-1 iken ve son sette Mardy Fish 3-0 öndeyken her şey iyi güzeldi Amerikalı için. Ancak Murray bir anda 3-3 yapınca skoru, Fish hemen sandalye hakemine gitti ve "Hava karardı, yakın gözlüklerimi yanıma almamışım" diye serzendi. Hakem telsizle turnuva hakemini çağırdı. Aralarında geçen konuşmaya Britanyalı raket uzaktan bakarken Mardy Fish bir anda çantasını toplayıp içeri gitti. Murray ne olduğunu anlayana kadar maç ertelenmişti. Son şampiyon her ne kadar, "Daha geçen hafta 21.30'da maçı bitmiş bir turnuvada oynadım saat daha 20.30" dese de karar değişmedi. Bugün 3-3'ten devam eden son sette gülen taraf Amerikalı oldu. Yarın Dünya Kupası'nda ödeşirler.

Mardy Fish ondan sonra tekrar korta çıktı ve bu sefer Michael Llodra'yı iki sette geçti. Amelie Mauresmo üzülmüştür. Fish, Lopez ile oynayacak yarı finalde. Diğer yarı final eşleşmesi ise Sam Querrey ile Reiner Schüttler arasında.

Almanya'da Halle'de Roger Federer ev sahibi raket Kohlschreiber'ı da iki sette geçti ve yarı finale yükseldi. İsviçreli'nin son dörtteki rakibi bir başka Alman, bir başka Philipp, Petzschner. Diğer yarı finalde ise Lleyton Hewitt ile Benjamin Becker karşı karşıya gelecek.

Günün Sonuçları:
Queen's Club
Çeyrek Final
[8] F Lopez (ESP) d [1] R Nadal (ESP) 76(5) 64
M Fish (USA) d [12] M Llodra (FRA) 64 64
[7] S Querrey (USA) d X Malisse (BEL) 63 75
R Schuettler (GER) d [14] D Sela (ISR) 75 64
Üçüncü Tur
M Fish (USA) d [3] A Murray (GBR) 64 16 76(2)

Halle
[1] R Federer (SUI) d P Kohlschreiber (GER) 75 63
[8] L Hewitt (AUS) d [WC] A Beck (GER) 76(0) 61
B Becker (GER) d [WC] M Zverev (GER) 76(4) 60
P Petzschner (GER) d L Lacko (SVK) 64 63

6 yorum:

Spooky 11 Haziran 2010 22:28  

Ben Nadal'ın neden çiftlerde maç yaptığını bilmiyorum, anlamadım. Toni de kendisi de sağlıklı olduğunu ama eskisi kadar maç oynamayacağını açıklamıştı. Daha dikkatli olması lazımdı hatta ben şu iki Grand Slam dönemini Us Open'a kadar sakin geçireceğini düşünüyordum.

2007'den beri çimde ilk maçını kaybetti.

Kadınları ayrı yazacaksın herhalde ama Şarapova gümbür gümbür geliyor :)

kirpi 11 Haziran 2010 23:05  

Nadal genelde zemin degisikligi oldugunda ciftlerde oynuyor, cabuk alismak icin. Sert zemine gecerken Montreal'de falan da oynar diye tahmin ediyorum. Bir de uzun sayilabilecek, 4 haftaya yaklasan aralardan sonra oynuyor, yine isinma amacli. Ama ciftlerde oynarken genelde baska antreman yapmadigindan etkilenmez diye dusunuyorum.

kirpi 11 Haziran 2010 23:08  

Bir de 2 Nisan tarihinde bir hata olmasi lazim, Nadal Nisan'da mac kaybetmiyor malum..:)

kirpi 11 Haziran 2010 23:12  

Kendim ettim kendim buldum..2 Nisan'mis vallahi. Gecen sene ceyrek finalde bu yil yari finalede elenince tabi..hay aksi..

Spooky 11 Haziran 2010 23:34  

Alışmak için olduğunu biliyorum da açıkladıkları plana ters düştüğü için anlamadım dedim.

QuaresmA 12 Haziran 2010 00:48  

Murray, Wimbledon'da da hiçbir şey yapamayacak. Yazdım bir kenara..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP