11 Nisan 2010 Pazar

wta'de haftanın finalleri


Marbella'da bir İspanyol final görmese ayıp olurdu. Carla Suarez Navarro, Maria Jose Martinez Sanchez'i (7 isim, 2 kişi evet) ilk seti kaybettiği karşılaşmada yenerek finale çıktı. Şubat sonunda Meksika'da (toprak) yarı final görmüş ve Venus Williams'a toslamıştı. Toprak zaten her İspanyol'un olduğu gibi onun da doğal zemini. Finaldeki rakibi iki numaralı seribaşı Flavia Pennetta. O da vatandaşı Sara Errani'yi dağıttı 6-1'lik iki set sonucu. Sara Errani'yi en son plaj futbolu oynarken görmüştüm. Ayakkabıyla!

Haftabaşındaki garip kehanetim tuttu. Ponte Verda'daki turnuvada Olga Govortsova final oynar dedim. Oynayacak. Şüphesiz ki ben dedim oldu. Govortsova yarı finalde Dominika Cibulkova'yı 6-4/7-5'lik iki set ile turnuva dışında iterek finale yükseldi. Finaldeki rakip son şampiyon Caroline Wozniacki. Geçen sene burada yarı finalde elediği Elena Vesnina'yı yine ilk seti kaybettiği maçta yenmeyi başararak şampiyonluğa bir adım daha yaklaştı.

1 yorum:

Spooky 11 Nisan 2010 11:42  

Wozniacki de "ne olur ne olmaz ben şu küfemi doldurayım, dünyalığımı yapayım.." demiş. Durmadı yemin ediyorum turnuva üstüne turnuva...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP