18 Nisan 2010 Pazar

charleston: kıyamam beeee!

Stewie olup Vera'ya saydırasım geldi. "Damn you vile woman! Go to hell!"


Tabii ki Zvonareva'nın bir suçu yok ama Caroline'e içim gitti yine. Geçen sene sezon sonu turnuvasında yine Zvonareva karşısında kramplarla oynayıp maçı kazanmıştı Caro. Bu sefer bileğini fena burktu ve devam edemedi müsabakaya. Geriye bu fotoğrafları kaldı yadigar. Yine böyle bir bilek burkulmasında içimin gitmesi olayını Amerika Açık'ta Sabine Lisicki ile yaşamıştım. Zvonareva yorulmadan çıkmış oldu oldu finale. Rakibi ise Sam Stosur. Daniela Hantuchova'yı 6-3/7-6 ile geçen Avustralyalı kariyerinin yedinci tekler finaline çıkıyor. Üst üste 5 kez kaybettikten ve tarafımdan Karavana Sam lakabını aldıktan sonra Osaka'da Sikiyavone'yi yenip ilk şampiyonluğunu yaşamıştı ekim ayında.

Sikiyavone demişken o da vatandaşı Roberta Vinci'yi 6-1'lik iki set sonucu yendi ve Barcelona'da şampiyon oldu. Demiştim ben tablonun altından gelenler tırt diye zaten.

2 yorum:

Spooky 18 Nisan 2010 10:55  

nazarım değdi :)

Spooky 18 Nisan 2010 21:48  

wozniakci gil reyes ile çalışıyormuş. ben bunu nasıl atladım bilmiyorum gerçi hala mantıklı gelmiyor.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP