2 Ocak 2010 Cumartesi

hopman cup: hewitt yetmedi

Hopman Cup'ta ilk gün ev sahibi Avustralya korta çıktı. Ancak Lleyton Hewitt ve Samantha Stosur'dan oluşan takım, Sorana Cirstea ve Victor Hanescu'dan müteşekkil Romanya'ya yenilerek seyircilerini üzdü.

İlk maçta geleceği parlak raket Sorana Cirstea, deneyimli oyuncu Samantha Stosur'u 3-6/6-4/6-3 ile yenerek turnuvanın ilk galibiyetine imzasını attı. Ardından korta, uzun zamandır kortlardan uzak olan Lleyton Hewitt çıktı. Viktor Hanescu karşısında ilk seti 6-3 kaybeden Avustralyalı, hırsından hiçbir şey kaybetmediğini gösterdi ve diğer setleri 6-3 ve 7-6 alarak durumu eşitledi.
Karar maçı karışık çiftler müsabakasıydı. Cirstea/Hanescu ikilisi her ikisi de çiftler Grand Slam'i kazanmış olan Avustralyalıları 7-5/6-1 ile geçerek grupaki ilk maçı kazanan taraf oldular.

Cirstea gün sonunda, "Bugün benim için harikaydı, Sam'i ilk defa yenmek ve Victor ile ilk defa karışık çiftler oynamak.. Harika bir gündü" dedi.
Hewitt ise, "Üç aydır maç yapmamıştım bu yüzden ilk maç zor olacaktı... Victor servislerini çizgiye çok yakın atıyordu bu yüzden ritim yakalamakta zorlandım. Ancak maç ilerledikçe daha iyi oynamaya başladım. Oyunda çeşitlilğe gidip, servislerimi daha iyi kullanmaya başlayınca kazandım" şeklinde konuştu. Hanescu ise son sette kramplarla ve yorgunlukla uğraştı. Sezon başında bu yorgunluğun anlamı yok tabii ki.

(Foto: Getty Images)

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP