14 Ekim 2009 Çarşamba

foto geçidi: linz: oktoberfest candır

ne güzel denk gelmiş linz'deki turnuva.. wta hanımları hemen yerel kıyafetleri giyip poz verdiler..

sorana ilk turda elendi burada.. ben de tahminimde yanılmış oldum.. ne'n var kuzum?

aaaa timeaa.. özlemişim.. o kıyafetin göğüsleri daha çok gözümüze sokması gerekmez mi?

pennetta her türlü güzel ben daha bir şey demiyorum..

alize cornet ve devasa burun delikleri..


bi özetleyelim neler oldu ilk iki günde.. cirstea elendi.. turnuvada tekrar çıkış yapacak demiştim olmadı.. elendiği isim ise istanbul cup'ta kendisi ile fotoğraf çektirme gafletinde bulunduğum julia görges.. julia görges = ana ivanovic v2.. yanında quasimodo gibi kalmıştım..

pennetta ve grönefeld tur atladılar ve birbirleri ile karşılaşacaklar.. pennetta'nın bu turnuvayı ve haftaya oynayacağı turnuvayı kesin kazanması lazım ki sezon sonu şampiyonasına gidebilsin..

çarşamba gününün programı:

Centre Court (from 14.00hrs - tsi 15)
1. Kristina Barrois vs. Alizé Cornet
2. Monica Niculescu vs. Agnieszka Radwanska
3. Sybille Bammer vs. Alexandra Dulgheru (NB 16.00hrs)
4. Yanina Wickmayer vs. Timea Bacsinszky
5. Tatjana Malek vs. Sara Errani (NB 20.15hrs)

Court 1 (from 14.00hrs)
1. Olga Govortsova vs. Carla Suárez Navarro
2. Dekmeijere/Pelletier vs. Hlavackova/Hradecka
3. Iveta Benesova vs. Petra Kvitova
4. Groenefeld/Srebotnik vs. Govortsova/Poutchek
5. Goerges/Klemenschits vs. Shaughnessy/Vinci

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP