20 Ağustos 2009 Perşembe

hangi beyin?

“it’s my brain,” said safina, who lost an opening match for the first time since february. “i know exactly what i have to do, but if I’m not using my brain, i’m not doing the things my coach is telling me. … (i’m) too disappointed with myself.” (yahoo'dan)

"olay beynimde" diyor teee şubattan beri ilk defa bir turnuvada ilk maçında yenilen safina. "ne yapmam gerektiğini tam olarak biliyorum ama beynimi kullanmazsam, koçumun dediklerini yapmazsam...... kendime çok kırıgınım."

ya bazen safina'nın çok üzerine gittiğimi düşünüyorum, pişman oluyorum sonra kötü şeyler yazdığım için.. e bu kız bir hindistan cevizi ile inatlaşıp elini kesti.. ne beyni zaten? nerede? hangi sandalye?

şarapova ise gerçek anlamda gülümsetiyor esprileriyle:

“i’m actually having a competition with myself to see how many errors and double-faults i can make and still win the match in two sets.”

"aslında kendimi sınıyorum, bakalım en fazla kaç tane basit hata ve çift hata yapıp yine de set vermeden maç kazanabiliyorum diye."
- maria şarapova, sybille bammer karşısında 17 çh, 52 bh yapıp da set vermeden üçüncü tura çıkınca

2 yorum:

Spooky 20 Ağustos 2009 07:42  

Dinara Safina'yla wimbledon finali oynasam kazanırım. final olduğu sürece sorun yok... ayrıca, hakkında söylediklerimi düzenli olarak yedirdiği için sevmiyorum safina'yı onu ve o ayva(?) göbeğini.

US Open'da hepimiz Şarapova'yız. Williams'lar uzak olsun...

Unknown 20 Ağustos 2009 16:00  

ben us open'da erkeklerde tabii ki fedex'i tutacağım bayanlardaysa serena williams'ı.dinara safina yenildiği için çok ama çok mutluyum :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP