8 Haziran 2009 Pazartesi

sadece koklayacaktım


"bir acaip yarıştasın
hem öndesin hem rahatsın
o zaman ne için ağlarsın
ödülü almayacaktım
sadece koklayacaktım"

demiş duman.. sanırım bu tatsız tutsuz finalin hatırlanacak tek tarafıydı bu barcelona bayraklı garip insan.. niyeti şapka takmaktı.. karga tulumba dışarı atıldı.. yakalanmadan önce filenin üstünden atletik bir şekilde atladı.. bir önceki gün fransa ile türkiye arasındaki hazırlık maçında sadece türkler mi dalıyor böyle oyunun içine diye sormuştum kendime.. değilmiş meğersem..

1 yorum:

K. A. 8 Haziran 2009 10:59  

yalnız atlayan jimmy jump nam-ı diğer el saltador. atlamadığı yer yok gibi. basit hatalarda alkışlayan fransız seyircilere ve söderling'e atlasaydı keşke.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP