9 Haziran 2009 Salı

andy roddick ve şapkası


peheh!

3 yorum:

Game & Set & Match 11 Haziran 2009 02:07  

merhabalar onur,

blogu bir süredir takip ediyorum, tenis kaynaklarının bu kadar sınırlı ve yetersiz olduğu bir ülkede ilaç gibi geliyor bu yorumlar ve yazılar. emek verdiğin, üzerine düştüğün çok belli. ayrıca, bu blog sayesinde, yeni kurulan tenisdünyası.net'i de keşfettim. ağırlıklı olarak eurosport spikerleri olmak üzere gerçekten çok değerli isimler var siteye emek veren, haber yoğunluğu da nefis, özellikle türk tenisçilerinin her turnuvalarının takip edilmesi, neredeyse her maç sonrası haberlerinin yapılması... atp ve wta turnuvalarını bir şekilde zaten takip ediyoruz ama türk tenisçiler ne yapmış diye baktığım ilk yer oldu orası..

bildiğim kadarıyla, tam anlamıyla bir tenis blog'u olan başka bir blog yok, benim de bir an kafama esti bu iş, ayrıca grand slam turnuvalarının en fazla yoğunlaştığı şu dönemde bulunduğumuzu düşününce de açıverdim bir tenis blogu. sen ve senin gibi az sayıdaki tenis aşıkları takip edip, okusa bile yeter bu sanıyorum bana. ne kadar götürebilirim, ne kadar yazabilirim, hiçbir fikrim yok ama boş vakit çok, elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışacağım dolayısıyla. bir göz atmak isteyenler olabilir belki. hoş, şu an sadece bir "merhaba" tandanslı bir post var ama olsun. :)

http://battleofsurfaces.blogspot.com

sevgiler..

onur 11 Haziran 2009 02:49  

merhaba,
blogunun ilk yorumu benden :)
hoşgeldin..

Game & Set & Match 11 Haziran 2009 03:35  

çok teşekkürler. :)
ilk yazıyı da girdim biraz önce. klasikleşmiş -veya klasikleşecek- bir konu üzerine oldu gerçi.
hoşbulduk. :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP