27 Mayıs 2009 Çarşamba

roland garros 2009 - gün 3

üçüncü gün oynanan maçların ardından üçü dışında ikinci tura çıkanlar belli oldu.. her turdan sonra tenisdunyasi.net'e bir yazı yazacağım.. ilk turun ardından az önce bir yazı gönderdim.. sonra bloga girip bugünkü maçlar hakkında bir kaç şey yazayım dedim ama cidden çok zorlandım.. üst üste iki yazı yazılamıyormuş.. o yüzden özür dileyerek bugün yazı mazı yok arkadaşım size (sona doğru sapıtmak, beynin erimesi)

yazının linki şurada.. şaka yaptım burada.. ilk turun bir değerlendirmesi var orada..

bugünlük mazur görün, bir daha aksatmamaya çalışacağım..

3 yorum:

rıza yaşar 27 Mayıs 2009 13:43  

Onur,
Murray eleniyor mu yoksa! (şirkette internetten takip ediyorum. izleme şansım maalesef yok)

rıza yaşar 27 Mayıs 2009 16:31  

Az önce netleşti, 3. turda Murray, sırp Tipsarevic ile karşılaşacak. Şimdiden bu maçı merakla bekliyorum ve Tipsarevic'in Murray'i eleyeceğini düşünüyorum. Çok inatçı bir yapısı var Tipsarevic'in ve bu tarz oyuncular bu turnuvada başarılı oluyor geçmişten beri.

onur 27 Mayıs 2009 19:38  

Ben bugün ilk setten sonra takip edemedim maçı.. Starace 1-5'ten set vermiş ama.. Tipsarevic çok farklı bir adam.. Murray'nin toprakta çok başarılı olmadığını gzö önünde bulundurursak Tipsarvic için galibiyet olası.. Belki de en zevkli üçüncü tur maçı oalcak.. Bugün Gulbis elendi asıl beni üzen o oldu..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP