11 Nisan 2011 Pazartesi

mc: ooo gulbis n'aber ya?


Monte Carlo'ya bir ön bakış atamadım. Bırakın onu tahmin oyununu bile doldurmayı unuttum bilgisayarın azizliğine uğrayıp. Neyse efendim. Djokovic ve Söderling başlamasına az bir süre kala çekildiği turnuvada ana tablo ilk tur maçlarının birkaçı bugün oynandı.

Günün en bomba haberi (erkeklerde) Gulbis'in Dolgopolov karşısında maç kazanmasıydı. Hem de ilk seti domine ederek. 6-1/6-4 kazandı Letonyalı ve ikinci tura yükseldi. Ben tahmin oyununda seçseydim kesin Dolgopolov'u seçerdim. Toprağı seviyor zaten onu sevmemiz RG 2008'e denk geliyor. Birazcık adam olsa o günlere dönse dahi yeter. Öte yandan nerede okuduğumu hatırlamıyorum ama Dolgopolov'un mide rahatsızlığı varmış. Birkaç gündür sıvıyla besleniyormuş sadece. Onun da etkisi vardır doğruysa. Ernie ikinci turda Milos Raonic ile oynayacak. Genç Kanadalı, Llodra'yı devirdi. Maçın setleri şöyle: 6-3/0-6/6-0. Mindfuck!

Federer'in rakibi de beklediğim gibi Kohlschreiber oldu. Alaman'dan bir şeyler bekliyorum ama ilk turdaki kötü performansı "Hiiiç zahmet etme" diyor.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP