9 Nisan 2011 Cumartesi

çabuk çekildi dikkat edersen


Yahu insan evindeki turnuvadan çekilir mi? Djokovic geçen yıl Belgrad'daki turnuvada maçtan çekilmişti. Bu yıl Monte Carlo'dan dizindeki sorun nedeni ile çekildi.

Önce kızdım ben, kızmaktan ziyade üzüldüm. Dedim "Monte Carlo'da ikamet ediyorsun, orada antrenman yapıyorsun" dedim sitemli bir şekilde, "Ayıp değil mi Nole" dedim. "Ben sabırsızlanıyorum, toprakta neler yapabileceksin görmek istiyorum" diye ekledim.

Bi şey demedi. Sonra düşündüm. Çocuk yorgun, zaten dizinde bantlarla oynuyor. O da insan. Onun da dinlenmeye ihtiyacı var. Teniste bir gün bile maç yapmamak fatigue barının hızla dolmasına neden oluyor. Rahat bırakayım çocuğu dedim.

Düşündükçe kararını mantıklı buluyordum. Monte Carlo'da salakça bir turda elenebilirdi. Sezona en iyi başlama rekorunu geliştiremeden kalabilirdi. Ama şimdi bir sonraki turnuva Belgrad'da. Orada kazanma şansı daha yüksek. Bu seriyi sürdürme şansı daha yüksek. Önünde iki boş haftası var, Monte Carlo'dan sonra Barcelona'ya da katılmıyor. Ondan sonra üç hafta üst üste bir 250'lik iki tane 1000'lik turnuva. 1000lik antibiyotik bile insanı sersem yapıyor bir düşün. Böyle Deli Cevat gibi kendi kendime konuşurken sızmışım...

Neticede Monte Carlo'dan çekilmesi mantıklı bir hareket. O Fransa Açık'ta yarı finalden aşağısı görülürse külahları değişiriz ama Nole efendi.

3 yorum:

Beril 9 Nisan 2011 10:41  

e iyi beni dinlememişsin küflerini temizlemişsin blogun :))

kirpi 9 Nisan 2011 13:11  

Djokovic Open, oynandığı hafta en düşük para ödülünü veren turnuva.

Kesin bu Sırcan kimse kalkıp gitmesin, kupa Novak'a kalsın diye 3 kuruş ödülü esirgiyor. :)

Bu arada Belgrad-Madrid-Roma 3 hafta aradan sonra sakat bir üçleme bence. Babasının kupasında finale gider, ondan sonra asıl ivme alacağı Madrid ve Roma turnuvalarından birinde elenmezse 3 hafta aradan sonra aşırı zorlama olur. Zaten polen mevsimi gelmiş, yine zor nefes alacak... Babasının kupasında erken elenirse kendisi için daha iyi olur, daha sağlıklı bir şelikde ivme artırır diyorum.

Russell 10 Nisan 2011 01:42  

Tam aksine Sırbistan'da kazanması kolay. Kaybetmesi için ekstra şeyler olması lazım. İlk turu bye geçiyor zaten. İki numaralı seribaşının Troicki olduğu bir turnuvadan bahsediyoruz. 5 saat civarı kortta kalarak kazanabileceği bir turnuva. Antrenman gibi olur bana bence o. Olur da kaybederse de kafaya takmaz.

Roma veya Madrid'den birinde yarı finalden erken elenir, sorun olmaz.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP