4 Nisan 2011 Pazartesi

olayınız nedir arkadaşım?

Bu haftanın en garip olayı David Ferrer'in ağlayan bir bebeğe top fırlatmasıydı. Daha doğrusu Amerikan medyasının önderliğinde bir takım aptalın insanları Ferrer'in bebeğe top attığına inandırmaya çalışmasıydı.


Reyting kaygısı ile yalan haber yapmak, haber çarpıtmak moda oldu. Şimdi şu aşağıdaki videoyu izleyin hâlâ konu ne bilmiyorsanız, "Ne diyo la bu yine" diyorsanız:




Ferrer bugüne kadar kortta bir karıncayı dahi incitmemiş bir adam. Bi rakibine ters yapmışlığına ben rastlamadım. Şimdi bir bebe ağlarken bir hata yapıyor ve puan kaybediyor. Sonra kendi yaptığı hataya kızıp top rastgele tribünlere gönderiyor. Bebeğe sinirlenseniz ve topu ona atmak isteseniz ararsınız tribünde önce, sonra fırlatırsınız. Adamın yüzünde boşvermiş bir ifade savuruyor topu rastgele tribüne.

Afedersiniz kodumun Amerikan medyası da bunu çarptırıp "Ferrer bebeğe top attı"ya getiriyor. Hayır atmadı.

Ferrer de garibim olaylardan sonra bir açıklama yapma ihtiyacı hissetmiş. Ona da şuradan ulaşın.

5 yorum:

QuaresmA 4 Nisan 2011 19:46  

Attıysa da canı sağ olsun, olmadık yerde ağlayan bebeklere herkes uyuz olur.

nuage 4 Nisan 2011 23:29  

Ayıp etmişler Ferrer'e. Öyle şey yapmaz. Bizzat ben şahidim. Yapmaz. Yapmamış da zâten.

kirpi 5 Nisan 2011 10:15  

Daha garibi bu haber ABC ayarında bazı televizyonlarda spor haberlerinde ilk sırada verilmiş diyordu birileri.

Ne Roddick, ne de Djokovic, Federer veya Nadal bunu yapsa böyle bir haber yapmaya cesaret edemezlerdi.

Spooky 5 Nisan 2011 10:35  

sen niye "ferrer öyle şey yapmaz :(" seviyesine indirdin olayı?
"ferrer'i rahat bırakın" diye açıklama gereği hissettin? garip.olmamış.

"hayır yapmadı." da ilkokul 3 kompozisyonu gibi.

sputnik 6 Nisan 2011 15:05  

mormon haber acansı sunmuş. allahım medya her yerde ne abuk işleyen bir mekanizma. bi de ben bu bebekler üzerinden yapılan duygu sömürüsüne de kılım. ferrer de candır, ayıp etmişler. ve kirpi'nin söylediğine de katılıyorum: federer'in yalancı centilmenliğine zaten kılım da "züperztarlar"a karşı örülen savunma duvarları midemi bulandırıyor. üff ne dolmuşum! bana bu fırsatı veren posta teşekkür ediyorum. (:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP