25 Mart 2011 Cuma

miami: bir başka gs finalisti serbest düşüşte


Live Score ekranından izlediğim en heyecanlı maçlardan biriydi. Larsson'a da bir sempatim var tabii İstanbul'dan. Güneşin altında sarı sarı parlıyordu altın kafası...

Şimdi çok hayal meyal hatırlıyorum not almadım ama sarıların sarısı ilk seti 7-5 aldıktan sonra, ikinci sette de servis kırdı ilk oyunda. Sonra hop ikinci oyunda kırdırdı. Üçüncü de kırdı. Hop dördüncüde kırdırdı. Tie-break'e giden seti kaybetti. Son sette servis kırdırdı. Sonra telafi etti. Tie-break'te 4-1 geriden geldi ve maçı kazandı. Yanlış olabilir ama aşağı yukarı böyle oldu maç işte. Heyecan aksiyon entrika ve gözyaşı.

[WTA'den düzeltme geldi. Larsson ikinci seti 4-0'dan vermiş. Lan öyle olmadığına yemin edebilirim ama neyse. Son sette Li Na 4-0 öne geçmiş. 5-4 öndeyken üç maç puanı yakalamış. Yine de başaramamış. Anlayacağınız maçı popomla izlemişim.]

Li Na sanırım post-grand-slam-finalist-syndrome yaşıyor. Böyle bir şey yok ben attım kafadan.Kim Clijsters'a yenildikten sonraki dördüncü maçını da kaybetti şaka gibi. Bir de yenildiği isimlerin sıralaması sürekli düşüyor.

Kim Clijsters 3
Yanina Wickmayer 25
Klara Zakopalova 33
Peng Shuai 36
Johanna Larsson 78

Samantha Stosur, Francesca Schiavone, Svetlana Kuznetsova, Dinara Safina, Serena Williams, Venus Williams, Ana Ivanovic ve Justine Henin. Son üç yılda Grand Slam finali oynamış tenisçiler ya sakatlık nedeniyle hiç oynayamaz duruma geldi ya da anlamsız düşüşler yaşadılar. Bunlara istisna üç isim var. Onlar da şu an sıralamanın tepesindeki üçlü. Ve bu düşenlere en taze finalist Li Na da eklendi. Nası' olcak bu işler abiler?

Bu arada ben bu İsveçli'yi 91'li sanıyordum.Aklımda öyle kalmış nedense. Hatun 88'liymiş. O forehande yazık etmiş o zaman. Larsson'un üçüncü turdaki rakibi Alexandra Dulgheru oldu.

1 yorum:

karaktersiz 25 Mart 2011 08:40  

Son setteki tie-break oyunu da ilgincti. Na Li isimli $ahis tie-break'te 4-0 one gecmesine ragmen maci verdi. (ya da Larsson aldi.) Cidden ben de gozumu alamadim ekrandan, cok heyecanliydi.

Ayrica emin degilim ama son sette Na Li 4-0 degil de 3-0 one gecmi$ti, Larsson 3-1 yaptiktan sonra Na Li skoru 4-1 yapmi$ti diye hatirliyorum. Her neyse, bu maci izleyebilmeyi cok isterdim.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP