18 Mart 2011 Cuma

iw: kadınlarda yarı finalistler


Blogger yasağı etkilemez beni diyordum etkiledi. Bir gün girebildiğim bloğuma diğer gün giremiyorum. Hatta bir gün bloğuma girebilirken, blogger.com’a giremiyorum bu yüzden yazı gönderemiyorum. Hal böyle olunca Indian Wells hakkında yazamadım. Öyle ki Ana’nın Jankovic’i ezmesi içimde patladı.

Anacığım dünyanın en sıkıcı maçlarından birinde çeyrek finalde Marion Bartoli’ye yenilerek elenince üzüntü bulutları sardı gökyüzünü. Ondan başladı İstanbul’da bu yağmurlar. Bu arada Jankovic maçı sırasında anladık ki Ana, fizyoterapisti ve çocukluk arkadaşı Marija Lojanica’dan ayrılmış. Hâlâ arkadaş olduklarını ancak görüşlerinin ayrı olduğunu belirtti Sırp tenisçi.

“Kortta kendimi çok güçsüz hissediyorum ve sakatlanıyorum. Biraz daha kas yapmam lazım çünkü oyunum buna bağlı. Zayıf hissediyorum ve bu da vücudumda strese neden oluyor” diyor Ana. Devam da ediyor şeker şey: “Geçen yılın sonunda kilo verdim ve gerçekten kortta hızlı ve güçlü hissediyordum. Fakat sonra baktım ki fazla zayıflamaya başladım, bu nedenle köşelere giden toplara yeteri gücü veremiyordum. Bir maç oynayıp yoruluyordum. Bunu ciddiye almalıydım ve o gücü tekrar kazanmam için kilo almam gerektiğini karar verdim.”
AVG’den sonra Marija da gitti. İkisi çok neşeli gözüküyorlardı çalışırken. Ama önemli olan Ana’nın ne düşündüğü. Verdiği kararlara saygılıyım.

Bartoli’nin yarı finaldeki rakibi Yanina Wickmayer oldu.


Dün oynanan ilk maçta ise resmen drama vardı. Her maçı ayrı dram olan, küçük Vika, bu sefer de sakatlanarak maçtan çekilmek zorunda kaldı. Hem de üç oyun anca olmuştu. Üçüncü oyunda bacağına fazla yük bindiren Belaruslu, ralliyi bıraktı ve yere çöktü. Bu sefer bayılmadı yani Amerika Açık’taki gibi. Sol üst adalesine tedavi uygulandı ancak maça devam edemedi.


Yakın arkadaşı Wozniacki filede sıcak bir şekilde sarıldı. Bu sonuçla çok rahat son dörde kalan Danimarkalı da Miami’de alacağı sonuç ne olursa olsun 1 numarada kalmayı garantiledi.


Diğer eşleşmede ise Sharapova ile yükselişteki Çinli Shuai Peng karşılaştı. İlk sette 2-2 olduktan sonra üst üste 4 oyun alan Masha ilk seti kazandı. İkincisine de servis kırarak başlasa da bu avantajı koruyamadı. Peng iyi oynayarak kazandı ikinci seti. Ancak son sette deneyimli Rus maçı kopardı.
Wozniacki ile Masha arasındaki yarı final diğerinden çok daha ilgi çekici, orası kesin.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP