13 Mart 2011 Pazar

iw: kadınlar alt taraf (sesin çıksın)

Ben bu satırları yazarken kadınlarda ana tablonun altındaki bütün üçüncü tur eşleşmeleri belli olmuştu. O yüzden alt yarıya bir göz atalım. (Alt taraaaf, alt taraf! Sesin çıksın alt taraf!)

Elenen üç seribaşı var. Petra Kvitova birisi. Evet özüne dönüyor Çek raket. Sezona süper başlamıştı. Kupa kazanmalar, Clijsters'ı yenmeler, career high'lar falan. Ben tabii o sırada boynumu büküp, küçük Emrah bakışları ile süzüyordum etrafı. Sonra sonra Paris'te ilk turda Ayumi Morita'ya yenildi. Burada da ilk maçında Barbora SZ'ya yenilince dedim "Tamam, oldu bu iş"

Normalde sevinmem bu kadar ama Ana'nın önü açıldı şimdi. Ana, Barbora ile oynayacak üçüncü turda. İkinci turda ise genç raketlerin belalısı Kimiko Teyze ile eşleşmişti. Yürekler ağızdaydı zira Date-Krumm ilk turda Shvedova'yı devirmişti. Ama Sırp tenisçi 6-4/6-2 ile rahat geçti Japon'u. Tabii bunda Djokovic'in Ana'nın kampında olmasının etkisi de var. Ekstra koçluk, ekstra destek.

Elenen ve beni üzen bir diğer seribaşı Jarmila Groth. Sara Errani'ye yenildi yahu. Roland Garros'ta seribaşı olmak istiyorsa bu galibiyetlere ihtiyacı var Jarka'nın. Neden böyle oldu anlamadım. Kim Clijsters böylece bir kuvvetli rakipten sıyrılmış oldu durduğu yerde. Belçikalı ilk maçında Alla Kudryavtseva'ya sadece iki oyun verdi. Rus raket ilk turda elemelerden gelen Cirstea'yı ilk seti kaybettiği maçta yendi. Tipik Cirstea.

O sekizde birlik dilimde Petkovic-Safarova maçından Alman raket sağ çıktı. Bir başka zorlu maç oynayacak Bartoli'ya karşı. Yenen Clijsters-Errani galibinin rakibi olacak, yani Clijsters'ın.

Elemelerden gelen Alize Cornet, Schnyder'i ezdikten sonra ikinci turda 30 numaralı seribaşı Pironkova'yı da devirerek üçüncü tura yükseldi. Rakibi Schiavone. Elemelerden gelip de üçüncü tur gören tek isim oldu Cornet. Eski günlerine döneceği günü ben de bekliyorum bakalım dört gözle.

Ve tablonun üstü. Orada şu an ikinci tur maçları hâlâ devam ediyor ama sabaha kadar oturacak değilim. İki sürprizi yazacağım birazdan. Geri kalanlar sabaha kalsın. Sağlıcakla kalın.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP