19 Aralık 2010 Pazar

"sharapova ile prince arkadaş mıymış?"

Bugünün kendi adıma en komik ve kendimi aptal hissettiren olayı Sharapova'nın Prince ile yollarını ayırması oldu.

Twitter'dan ve Google Reader'dan başlıkları gördüm ama tıklayıp da okuyacak zamanım yoktu ve ben bir iki saat boyunca "Şarkıcı Prince ile Şarapova mı?", "10 yıl mı?", "Ne alakası var şimdi?" diye düşünerek geçirdim. Sonra haberi okuyunca anladım ki raket olan Prince imiş bizimkisi.

Evet çocukluğundan beri kullandığı marka ile yollarını ayırıyor Rus tenisçi. Henüz hangi raketi kullanacağına karar vermemiş, takımı Head ile anlaştıkları yönünde çıkan haberleri yalanlamış. Bir süre üzerinde P boyaması olmayan Prince ile oynar gibime geliyor. Zaten teknik özellikleri aynı olan raketle oynayacak yine sadece marka değişecek.

4 yorum:

Russell 19 Aralık 2010 01:16  

Sharapova şöyle demiş: "It's not you, it's me..."

kirpi 19 Aralık 2010 11:58  

Şarkıcı olan Prince'in adı en son neydi ben onu bile bilmiyorum..

onur 19 Aralık 2010 13:25  

valla "formerly known as prince" gibi bir şeylerdi galiba. sonra değiştiyse bilmiyorum.

Beril 19 Aralık 2010 19:17  

ben de "prince kim yaa" diye düşündüm uzun bir süre tek değilsin yani :)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP