2 Eylül 2010 Perşembe

federer hakkında bilip bilmediğinizi bilmediğiniz 25 şey


"Hakkımda bilmediğiniz 25 şey"

1. 12 yaşımda futbol ile tenis arasında bir tercih yapmam gerekti. (biliyorum)
2. Anne tarafından Güney Afrikalı'yım. (biliyorum)
3. Dört dil biliyorum. (Beş sanıyordum)
4. Bir kere yamaç paraşütü yaptım. Bir daha yapmam.
5. Bilgisayar oyunlarını severim. (kim sevmez ki sayılmaz bu)
6. Dişlerimi günde üç kere fırçalarım.
7. Safariye gitmeyi severim. (hangi ara)
8. En sevdiğim hayvan aslan.
9. İsviçre hükümeti adıma yaptırdığı pul ile beni onurlandırdı. Bu onura erişen yaşayan tek insan benim. (ego brain ayrıca biliyorum)
10. 14 yaşıma kadar vejetaryandim. (18'dir o 18)
11. Filmlere bayılırım. İşte sayıyo sevdiği filmleri.
12. İsviçre'de Basel'de evimde olmayı severim. (Çok kıymetli b bilgi sanki)
13. Gece geç yatarım.
14. Acele ettirilmekten nefret ederim.
15. Kumsalı severim.
16. En sevdiğim sayı sekkiz.
17. New York olsuuun, Milan olsuuuun moda defilelerine gitmeyi severim karım Mirka ile.
18. 12 numara ayakkabı giyiyorum. (Bebe ayakkabısı demeyin 46-47 falan oluyor)
19. Bütün gün fondü yiyebilirim.
20. Favori içeceğim soda. (tam soda değil ama soda işte uğraştırmayın beni)
21. Hız trenlerinden korkarım. (lunaparklardaki)
22. Otobanda sürmeyi severim.
23. Toplu taşıma kullanmayı özlüyorum.
24. Gizli zaafım sütlü Lİndor bilmemneyi işte çikolatalı bir şeyler.
25. Hurafem yoktur. (E az önce uğurlu sayım sekkiz dedin)

7 yorum:

kirpi 2 Eylül 2010 08:09  

13 yalan, daha once "Ben 10'da yatarim 10-12 saat uyurum valla, kulagima da tipa takiyorum cocuklar uyandirmasin diye" demisti. 24 reklam. Kalanlar bayik zaten...

nuage 2 Eylül 2010 14:12  

Toplu taşımayı kullanmayı özlüyormuş?! E bir gün çık git bin. Tutan mı var? Bir gün son model arabana binmeyiver Federer efendi!!
Ben bu adamdan hakikaten nefret ediyorum galiba. Nefret doldum resmen.

Beril 2 Eylül 2010 16:30  

Heh moda defilelerine gitmeyi seviyorlarmış mirkayla, insan birşeyler kapar oralardan da adam gibi giyinir.

kirpi 3 Eylül 2010 00:41  

Tam Gregory House'luk vaka oldu yalniz. Hastenede de bir suru yanlis teshis icin uygulanan gereksiz tedaviden sonra bir aydinlanma olup "Antremanda dusmustu!!!!!" denilerek gizem cozulmustur.

O arada lupus zannettiklerinden gizli tutmak istediler tabi...

kirpi 3 Eylül 2010 13:20  

E ben yanlış yere yazmışım ya yorumu... Kalmışım böyle sap gibi...

onur 3 Eylül 2010 14:42  

Hahahah ben de hiçbir şekilde anlamlandıramayıp "Allah alaaaaa" şeklinde kalmıştım bi süre:)

Çid. 3 Eylül 2010 15:26  

Yaa fede nası şaşırdık anlatamam şu fantastik bilgilerini okurken. Sen ne haddar da eğlenceli bi adamsın çaphııın.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP