27 Temmuz 2011 Çarşamba

stanford: umutlandırıp utandıran


Profesyonel bir "sorunlu tenisçi" destekçisiyim. Yılların eskitemediği bir Ivanovicciyim. Çift hataların yıldıramadığı bir savaşçı, kırılan servislerin sindiremediği bir cengaver... Bu benim. Onlarca maçını izledim Ana'nın. Kız her defasında beni şaşırtabiliyor. Her defasında. Ben her maç "Bundan daha da saçmalayamaz zaar" diyorum, diğer maç ağzım açık bakakalıyorum.

Stanford'dayız. Rakip Ayumi Morita. Bartoli değil, Date-Krumm değil, ters gelen bir tenisçi değil. Ana ilk seti kaybediyor. Olur diyorum, toparlar. İkinci sette 3-1 geriye düşüyor. Öfff yine aptal gibi gereksiz bi' tenisçiye yenildi diyorum. "Maç bitti çeviremez" diyorum. Hop bu servis kırıyor. 3-3 yapıyor. Sonra bi daha servis kırıyor 4-3 yapıyor. "Aha alacak seti tamam karar setine gideriz" diyorum. Çat servis kırdırıyor. Tie-break bekleriz diyorum. Çat servis kırıp 5-4 yapıyor. "Hah tamam şimdi kendi servisinde ikinci seti kapatır" diyorum. Bam servis kırdırıyor. Çift hatalar havalarda uçuşuyor. Ball tosslar alakasız yerlere yapılıyor. Sonra Morita maç için servis karşılıyor. Ana yine servis kırdırarak maçı veriyor.

BEN DAHA NE DİYEYİM ULAN SANA! Maçtan sonra çıkıp "Servis performansımdan memnunum" diyor bi de. Borderline oldum ulan! Dokuz çift hata ve ilk servisin oyuna girme oranı yüzde 38! 38 ya!

Çohşühür ki Bambam saçmalamadan kazandı ilk tur maçı. Halep yükselişte bi tenisçi. Daha çok toprakta başarıları var ama belli olmuyor bu yeni nesil zıpırlar. İkinci turda Sam Stosur ile karşılaşacak Lisicki. Çiçeği burnunda çiftler takımının üyeleri karşı karşıya. Rengim belli.

Günün "Clash of the Babes" isimli maçında Makiri, altı nolu seribaşı Görges'e set vermedi. Bence bu da güzel bi' sonuç. Kirilenko önemli bir tenisçi daha çok görelim üst turlarda. Rus raket ikinci turda Serena Williams ile oynayabilir. Eğer Serena ilk turda Rodionova'yı geçerse. (Ben bu satırları yazarken daha ısınıyorlardı maça başlamak için) Zaten ana tablonun en altındaki ikinci tur eşleşmelerine bakıyorum içim kamaşıyor.

Kirilenko-Williams / Hantuchova-Sharapova

Dört sene öncesinin bir Grand Slam yarı final eşleşmeleri gibi.

Dün Aga Radwanska ilk tur maçını kazanmıştı. Bugün elemelerden gelen kardeşi Urszula, Olga Savchuk'u yenerek tur atladı. Kura şansı da vardı tabii. İkinci turdaki rakibi Ana'yı yenen Morita. Ha Ula'ma benim.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP