28 Temmuz 2011 Perşembe

doğum günüm kutlu olsun (videolu)



Tam üç sene önce bugün açtım bu blogu. Amacım işimden arta kalan zamanımda -ki o zamanlar işsiz olduğumu düşündüğümüzde bütün günümde- kendimi oyalamaktı. Zamanla yaptığım işten daha da zevk aldım. Tenisi az bilenler/bilmeyenler de tanısın, sıkıcı haber dilinden ve tenisçilerden kurtulsun istedim sonraları. Sevilsin, sayılsın, yayılsın istedim tenis. Kimse önem vermez sanıyordum. Bu blog bir sürü harika insanı tanımama vesile oldu. Tenisi seven, sporu seven bir sürü harika insan. Bana benzeyen, bana benzemeyen ama bir noktada mutlaka kesiştiğim insanlar.

Son zamanlarda sık güncelleyemediğimin farkındayım. Ama zaten bana göre bu blog görev süresini doldurdu. Kendi hayatımda bana yardım edebileceği kadar etti. Amaçsız olarak başladığım yolculukta kendi kendine bir misyon edindi ve bana yardım etti. Günlüğüm oldu, dostum oldu. Keratayı severim. Daha ne kadar sürecek blog bilmiyorum. Bir gün bakacağım 10 yıl geçmiş olacak belki. Zevk aldığım sürece ben buradayım.

Bloguma en güzel doğum günü hediyesini WTA verdi yukarıdaki video ile. Bambam ile kutlu olsun üçüncü yaş...

12 yorum:

ChimiChanga 28 Temmuz 2011 13:41  

Blogunu ne kadar çok sevdiğimi daha önce pek çok kereler söylemişimdir ama doğum günü sebebiyle bi kere daha söylemek istedim, eminim okuyan herkes benim gibi düşünüyodur. Bi gün sen yazmayı bırakmak istesen bile (ki içindeki tenis aşkının bu istediğini dizginleyeceğini düşünüyorum :) ben ve benim gibi diğer azılı takipçilerin buna izin vermeyiz gibime geliyor. Daha nice senelere efendim! Son olarak Sabine Onur'undur, Onur'un kalacak :)

onur 28 Temmuz 2011 14:24  

Aman efenim sağolun var olun.

arda 28 Temmuz 2011 15:48  

Aynen katılıyorum. Hatta Onur sana bir teşekkür borcum var. Senin sayende daha iyi tenis oynuyorum . Forehandler bazen dağa taşa gidiyor ama olsun , kesinlikle sen ve blogun sayesinde bu spora aşkım arttı. Mümkünse bırakma blogunu , haftada bir de olsa yaz bir şeyler.Son olarak , Lisicki'nin bu kadar şirin olduğunu bilmiyordum yahu.:D

onur 28 Temmuz 2011 16:41  

Daha iyi oynamana sevindim :) Lisicki candır.

niko 28 Temmuz 2011 20:02  

Nice yıllara diyelim biz de o zaman, özellikle tenis konusunda sınırlı olan türkçe kaynaklar sebebiyle blog daha da anlam kazanıyor. Ha birde Federer antipatinden biraz vazgeç gözünü seveyim, bak kariyeri düşüşte, bir daha grand slam kazanıp kazanamayacağı konuşulmaya başlanmış, tam da senin sevdiğin underdog konumunda, desteğine ihtiyacı var heh (:

onur 28 Temmuz 2011 20:40  

O olmaz o, senin iş olmaz :)

Russell 29 Temmuz 2011 16:19  

doğum günün kutlu olsun! :)

onur 29 Temmuz 2011 16:38  

hepimizin işalla :)

ucusanlar 29 Temmuz 2011 17:50  

Gec de olsa mutlu yıllar dilerim.

Cok begenerek izliyorum yazilarinizi. Cok tesekkurler.

onur 29 Temmuz 2011 17:56  

Ben teşekkürler...

Beril 29 Temmuz 2011 22:48  

Hepi bortdey o zaman :)

Hem senle, hem bir suru insanla bu blog sayesinde tanistim valla hey gidi iyi ki acmissin :)))

onur 30 Temmuz 2011 01:34  

Hehe blogun niki "vesile" olsun o zaman:)

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP