6 Mart 2011 Pazar

dokic, ben ve öss


Bir final için sekiz yıl beklemek. Ben Black Swan gelse de izlesem diye sabredeyim dedim zor dayandım. Üstelik ne sakatlandım, ne hastalandım ne de sapık bi babam var.

Jelena Dokic'in 2003'te Zürih'te oynayıp kaybettiği finalden bu yana sekiz yıla yakın bir zaman geçti. Peki bu güzel kız en son ne zaman şampiyon oldu? 16 Haziran 2002. O, Birmingham'ın çim zemininde kupayı kaldırırken ben ne yapıyordum? Hayatımı çizecek üç saatlik sınavdan çıkmış, iki senenin stresini üç saatte boşaltmış bir ergen olarak boş boş etrafa bakınıyordum.

Aradan dokuz yıl geçti... Dokic zirvenin yakınlarından düştü. Geri gelmeye çalıştı, tekrar düştü. Tekrar çabaladı, olmadı... Tekrar, tekrar... O sırada ben kimya mühendisliği kazandım. Okudum, ettim. Eğlendim, sıkıldım. Mezun oldum. O zamanlar spor editörü olabileceğimi düşünmüyordum bile. Dokic ise şampiyon olabileceğini düşünüyormuş demek ki.

Düşük profilli bir turnuvada olsa da finale yükseldi. İlk turda 1 numaralı seribaşı Schiavone'yi eleyip de geldi. Finaldeki rakibi Lucie Safarova. O da en son şampiyonluğunu 2008 Ağustos'unda yaşamıştı New York'ta. Final saat 14.00'te başlayacak.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP