17 Mart 2010 Çarşamba

nicole'den erken emeklilik

Dün sabah Tennis Warehouse forumlarında bir başlık gördüm işe gitmeden önce. Nicole Vaidisova emekli oluyor diye. Neyse çıkayım ofiste yazarım dedim, sonra bütün gün ofiste "Ne yazacaktım ben" diye düşündüm. Yaşlılık zor. Kirpi blogun chat kısmına link bırakmış, az önce eve gelince görüp hatırladım. Zaten Kirpi bloga benden daha fazla katkı yapmaya başladı hadi bakalım.

Evet, Nicole Vaidisova emekli oluyor. Erken emeklilik yasası çıkmış Çek Cumhuriyeti'nde. Kız daha 20 yaşında. İlk 10'dan sıralamanın dibine vurdu. Bırakması doğru tercih tabii. Stepanek'i bırakamıyorsan tenisi bırakacaksın. Tenisi bırakma nedeni de Stepanek ile bu yaz evlenecek olması. Stepanek ile. Yani ben de pek yakışıklı sayılmam ama bu güzel kız her sabah uyandığında Stepanek'i görecek. Görüyor şu an hatta. Bir zamanlar Hingis'in gördüğü suratı görüyor.

Peki sorarım ileride oldu da Stepanek'ten ayrıldın geçimini nasıl sağlayacaksın be şaşkın ördek. Ne planlıyor çok merak ediyorum. Tenisten şu ana kadar kazandığı paraların kendisine yeteceğini mi sanıyor ömrünün geri kalanında. Mark Philippousis bile krize girdi. Vardır bi güvencesi mutlaka.

Ne diyelim mutluluklar evlenecek çiftimize. Çocuk olursa bari estetik kaygılı bi çocuk olsun, zevki biraz güzel olsun.

3 yorum:

Russell 17 Mart 2010 15:47  

ama sempatik? kurtarmaz mı? :)

MELİH 17 Mart 2010 16:31  

Stepanek tenis dünyasının Ali Eren'i olmuş bile haberimiz yok.. Neyse vardır elbet bi' sırrı onun da :P

f ı R a t 17 Mart 2010 19:23  

Bence yazık ediyor kendine.
Gerçekten iyi bir tenisci tekniği vardı.
Ne diyelim kendi düşen ağlamaz
Mutluluklar

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP