17 Kasım 2009 Salı

nadal ve federer'den açıklamalar


Nadal ailesinin boşanması hakkında ilk kez konuştu:

"Ailemin boşanması hayatımda çok köklü bir değişiklik yaptı. Beni etkiledi. Ardından Wimbledon'da oynayamamak da çok zordu. Bir aylığına dünyadan tamamen soyutlanmmıştım. Şimdi daha iyiyim ancak bunu kabullenmek biraz zaman alacak. Özellikle de evden uzaktayken ne olup bittiğini bilmemek zor. En azından tendinitis bana ailemle ve arkadaşlarımla olma fırsatı verdi."


Federer, Avustralya Açık finalinde sonra ağlayarak mikrofonlara söylediği "God, it's killing me" sözünün yanlış anlaşıldığını söyledi. "Beni öldüren şey ağlarken konuşmak zorunda olmaktı. Demek istediğim 'Ağlamayı kesip de normal bir şekilde konuşabilmek, Rafa'ya gereken krediyi düzgün verebilmek ve insanların benim için üzülmesini engellemek isterim'di."

(Fark ettiniz mi bilmiyorum ama iki noktaya güle güle, büyük harfe merhaba)

7 yorum:

Spooky 17 Kasım 2009 14:27  

anaaam iki nokta gitmiş gerçekten. üç noktaya dönseydi bari.

aliye 17 Kasım 2009 14:31  

bir de ben geçebilsem şu büyük harfe.. çok zor geliyor bana..

Russell 17 Kasım 2009 17:46  

ya, sen eurosport'ta spikerliğe mi başladın? bugün sanki ben onur bilmem ne diye bir ses duydum da eurosport'ta?

onur 17 Kasım 2009 17:55  

Yok hayır, o Onur Salman :)

K. A. 17 Kasım 2009 18:47  

Kayakla atlama başlamadı daha, hatta kış sporlarında hepsi açmadı sezonu. Onur Salman ne sundu bugün?

onur 18 Kasım 2009 07:03  

bir spiker sadece bir şey sunmuyor ki.. onur'un bisiklet sunmuşluğu, hentbol sunmuşluğu, dandirik sporlardan sunmuşluğu da var..

K. A. 18 Kasım 2009 18:07  

Biliyorum sunuyorlar türlü türlü. Onur Salman dendiği zaman kayakla atlama gelir aklıma ilk. Heyecan yaptım kış sporu sunmuştur belki diye. Schlieri atlarken evde beni gaza getirebiliyor rahatlıkla. Simon Ammann mükemmel çıkış der sonra Simi'nin mesafesine göre kendini kaptırır, ki en gaza geldiğim noktadır, üstüne de iyi bir telemark ile indiyse iyice gaza gelirim. Onur Salman hakkında da bu kadar uzun yazabilirim.

Bu postla ilgili de İspanyolların hâlâ Nadal'ın 1 numara olarak sezonu bitirebileceğini söylemelerine şaşıyorum.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP