18 Kasım 2008 Salı

maçtan sonra bile sakatlanmayı başarabildi

"medikal görevlinin maçtan sonra korta girdiğini gördüm. zaferini kutlarken kendini mi incittin?"
"evet. takımımla galibiyeti kutlarken elimde büyük bir kesiğe neden oldum. tören sırasında kanıyordu. ne yapacağımı bilmiyordum. birkaç kez görevliyi çağırdım. törenden çekilmek istedim (gülüyor).
hayır, hayır. bu önemsiz bir kesik sadece. fakat mutlu olduğunuz anlarda acıyı hissetmiyorsunuz."

" i saw that the trainer came in after the match. did you hurt yourself a little bit while celebrating your victory?"
"yes, i hurt myself. i made a pretty big cut on my hand when i was celebrating with my team (smiling). i was bleeding during the ceremony. i didn’t know what to do, you know. i called the trainer a couple of times. i wanted to retire (laughter).
no, no. this is just a slight cut. but you don’t feel the pain in the moments of happiness."


beni en çok güldüren elini kesmesi değil de son puanın ardından ne yapacağını bilemeyip harmandalı çöküşü yaptıktan sonra raketi çok nazik bir şekilde yere bırakması oldu..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP