16 Kasım 2008 Pazar

ajdeee

yine bir final, yine kötü bir saate denk geldi ve ben yine izleyemedim.. zaten andy murray - roger federer maçından sonra 2 hafta tenis izlemesem sorun değil benim için..
nikolay davydenko'nun nasıl buralara kadar geldiğine anlam veremiyorum hala.. yıllardır kendisini hep küçümsüyorum.. adam andy murray'i yendi dün.. murray'i 2 sette yenip djokovic karşısında hiçbir varlık gösterememek (skora bakarak söylüyorum) konsantrasyon sorunu ile alakalı sanırım.. ben yine rus oyuncuyu küçümsemeye devam edeceğim..
djokovic geçen sene 3'te 0 yapıp evine dönmüştü.. bu sene kupayı kaldırdı.. nadal'ın turnuvadan çekilmesi tabi ki sırp raket için büyük şanstı.. ancak yine de del potro ve tsonga gibi çok diri raketlerin arasından sıyrıldı, gilles simon gibi sağlam bir adamı devirdi.. ve federer'in iyice ensesine yanaştı artık.. ciddi ciddi 2009 müthiş bir yıl olacak erkekler tenisi namına..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP