18 Ekim 2008 Cumartesi

andrew rövanşı alıyor

damarlarında iskoç kanı taşıyan britanyalı andy murray, dünya 2 numarası roger federer'in üstüste üçüncü kez madrid masters finallerine kalmasına engel oldu bugün..
iki gün önce belki tsonga yener diyip izlemiştim, olmamıştı.. dün del potro'dan çok ümitliydim o da federer'e karşı direnemedi.. bugün amerika açık 2008 finalinin rövanşı niteliğindeki ve ne yazık ki benin izleyemediğim maçta murray isviçreli raketi yenmeyi bildi..

murray monfils'e karşı kazandığı maç sonrası yaptığı röportajda "federer ile oynamak benim için büyük bir sınav.. geçmişte, amerika açık finali hariç, harika maçlar çıkardım ona karşı.. yarın kesinlikle new york'takinden daha rahat olarak çıkacağım maça...
yarınki maç için kesinlikle çok daha iyi hazırlandım.. amerika açık'ta rafael nadal'la iki gün üstüste oynadıktan sonra ilk grand slam finalimde federer karşısına çıkmıştım.. o şartlar federer ile oynamak için hiç de iyi şartlar değildi.. ancak bu hafta maçlarımı kolay kazandım ve bu akşam (dün akşam) federer zor bir maç oynayacak (del potro ile).." demişti..

her ne kadar dün federer rahat kazansa da bugün murray siğer söylemlerinde haklı çıktı.. ilk seti federer gibi bir oyuncuya karşı kaybettikten sonra zihinsel olarak maça tutunmak bile bir sorunken, maçı çevirmeyi başardı.. istatistiklere baktığımda servislerinin çok iyi olduğunu gördüm.. ve özellikle 2. set ve sonrasında ilk sete göre winner sayılarında bariz bir üstünlük göze çarpıyor.. belki de amerika açık'ın o garip organizasyonu daha düzgün yapılabilseydi murray şu an bir grand slam şampiyonuydu.. 2009'da göreceğiz bakalım..

diğer yarı final nadal ile gilles simon arasında.. oradan da simon bir sürpriz yaparsa şaşırmam..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP