10 Ağustos 2011 Çarşamba

federer rogers cup'a marsel ile hazırlandı


Kazanırsa da "Marsel ile çalıştım, kazandım :))" diye reklam yapsın. Marsel Dergisi Dershaneleri.

Hep hayal ettik Marsel'in bir turnuvada Federer, Nadal, Djokovic ya da Murray ile karşılaşmasını. Merak ettik neler olacak, Türk tenisinde neleri değiştirecek diye. O henüz olmadı ama Federer ile Marsel karşılıklı oynama fırsatı yakaldı.

İki haftadır normal düzenimden sapkın bir biçimde sabahın köründe başlıyorum mesaime. Genelde 07.30'da uykulu gözlerle bilgisayarın başına geçip aynı zombik gözlerle dönüyorum evime. Bu sabah Can Hoca'nın Facebook sayfasında "Kral'la (Federer) antrenman yaptık" yazısını görünce gözlerim istese de kapalı kalamazdı. Gün boyu bekledim fotoğrafları. Sonra Alican sağolsun gönderdi daha Can Hoca yüklemeden. Hemen Eurosport.com'a koydum ve sizle paylaştım. Saçımı süpürge ettim, yemedim yedirdim...

Haber metni için buraya bakabilirsiniz.







3 yorum:

zop 10 Ağustos 2011 23:48  

vay be hic terlemeyen federer'i terletmis :)

aliye 11 Ağustos 2011 11:25  

büyük bir habercilik örneğiydi, tebrikler :)

onur 11 Ağustos 2011 11:35  

twitter, facebook olmasa haberciliğin h'sinden haberim yok benim :) teşekkürler.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP